itsjustmylife

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara - 28 oktober 2012 11:18

Goder morgon! 
Igår var vi en sväng till Sebbes chef/kompis och käkade tårta för hans ena son fyllde år och passade på att byta till vinterdäck på firma bilen :) Cb Rör Service för den som är nyfiken ;) 
Dom har blivit utnämnda till bästa VVS i Sverige, ganska strongt gjort tycker jag :) 

Senare på kvällen åkte jag till Patricia med jobbet. 
 
Har inte varit där förut, men var ett väldigt mysigt ställe.
Vi hade bäställt bord, men fick sitta och vänta på vår mat i drygt 1 ½ timme. Vi blev både hungriga som vargar och smått irriterade. 
Tyvärr hade vi inte heller världens gladaste servitris, men vad tusan. Alla kan ju ha en dålig dag - man får tänka så :) 
Tycker att alla brukar klaga på att alla killar raggar och håller på hela tiden. Förstår inte vad de snackar om, tror inte ens jag fått en blick ens på hela den kvällen xD 
Jag och Carro höll ihop hela kvällen och fnissade, drack blandade drinkar och tog kalla ciggpauser (för henne) ^^

Idag ska vi kanske och hälsa på Sebbes pappa och farmor. Ska ta en tur till Kungens Kurva och handla i alla fall, ska nog se om jag kan övertala min pojk att gå på Ikea också. Får se hur det går med den delen. Brukar egentligen inte tycka om Ikea - jag går SNABBT när jag är där inne ^^ men såg lite i blaskan som kom ut idag som jag blev lite sugen på ;) 

Massa kramar 

Av Sara - 26 oktober 2012 16:45

God dagens, jag skulle försöka att städa i vår lägenhet idag. Men jag håller på att bli totalt tokig. 
Vi har absolut ingen förvaring så det ligger saker överallt och man ser absolut ingen skillnad när man städa :/ 
Vilket ofta resulterar i att man skiter i det.. 

Varit på posten och hämtat ut en klänning som jag köpt mej, den var lite lika fin som den såg ut på bild med den duger ^^
Den är lite sailor insprirerad, så den är snygg på det sättet. Men tyget är så stretchigt att det blir inte så snyggt över magen osv :/ 

Den syns lite på bilden nedan sen..

Har rullat håret också och hoppas att det ska hålla lite över natten, för i morgon ska jag med några på jobbet och äta och ha det mysigt på Patricia :) Kan bli trevligt tror jag!   

Sorry för bilden men kunde inte få den mindre på min dator ._.
kram

Av Sara - 26 oktober 2012 10:30

Såg när jag skrev ett blogginlägg för några dagar sedan att bloggplatsen gjorde reklam för något som hette mylovebasket.se,
och jag blev nyfiken på vad det kunde vara så skapade ett konto och började pilla lite på sidan.
Det är alltså en "modeshop", man hittar en massa kläder och hittar man något man gillar så klickar man på "i<3this" knappen nedanför produkten. Då läggs den på din sida och skulle någon då sen gå in på din sida och köpa den produkten så tjänar du någon krona.
Jag har ingen direkt koll på hur mycket man tjänar eller hur man får pengarna, om det kanske blir som en presentkort eller nått liknande. Men en lite kul grej ändå.
Jag tycker sidan är lite rolig för man samlar ju verkligen allt man tycker är fint på sin sida och man blir liksom glad när man tittar på allt man samlat :) Jag har bara orkat gått igenom klänningar och jackor än så länge, men det blir mer snart garanterat :)
Ni är välkomna att kolla på vad jag hittat än så länge.
Det är ganska blandat av stilar. Även om jag kallar mig rockabilly tjej så gillar jag verkligen andra kläder också, blanda is the shizle ;) haha..
Här är en länk till min mylovebasket.
 


Massa kramar.

Av Sara - 26 oktober 2012 07:59

Good morning darling!
Igår åkte jag från Värmland tillbaka till Stockholm och fick krama om min mysiga karl igen :) <3
Men innan det kom Sabine till mig och vi satt och pratade och skrattade i timmar!
Det hinner bli mycket som man behöver uppdateras om och diskutera när man inte ses sin bästa vän på en månad.

Vi var på Ica och handlade och de har precis skaffat en liten salladsbar, som man kan plocka själv bland massa grönsaker, pasta, lite frukt, kyckling och det fanns såser och massa annat. En super bra grej tycker jag och det var perfekt för mig att ha på tåget på kvällen! :)


Sen åkte jag till mitt barndomshem och åt middag med mamma och pappa, hälsade på mormor en sväng också eftersom de bor grannar :) Hon är så himla mysig min mormor, vill bli som henne när jag blir gammal.

Skulle förresten vara snäll och köpte en tidning som min sambo alltid läser, men han hämtade mig på t-centralen och var ganska tidig så han gick in på Pressbyrån och köpte den själv. Vart smått irriterad när jag märkte det, får se om jag har kvittot kvar för det är en ganska dyr tidning :P Han tyckte det var snällt men det var ju så typiskt att han hann och köpa den ^^

  Kram sweeties

Av Sara - 25 oktober 2012 07:36

Ursäkta mitt uttryck, men jag blir så förbannat less.Dom har krånglat sen dag ett och nu har jag äntligen sagt upp internet hos dem..Man har tre månaders uppsägningstid, vilket borde göra att internet borde fungera de månaderna också.Men internet funkar till och med sämre än innan och just nu hittar datorn inte ens internet stickan. Så detta rage inlägg skrivs från telefonen, utifall det är 1000 felstavningar och det ser för jäkligt ut.Hoppas ni får en fin dag i alla fall. Och stay pink ;)Kram

Av Sara - 24 oktober 2012 08:22

Har i natt fått sova själv, vilket jag inte gjort sen jag blev sambo med min fina Sebbe. <3
Det var ovant och svårt att somna, men gick bra tillslut ;) 

Idag hoppas jag kunna åka och hälsa på min moster i Årjäng och kanske en sväng förbi mamma och pappa. 
Ska ringa och höra med mostra om jag kan komma sen ^^ 

Vad har ni för planer för dagen? :) 


Har inte så mycket spännande att dela med mig av för stunden. Så ha en fin dag! :)

Kram 

Av Sara - 23 oktober 2012 22:44

Jag har haft turen att träffa min tvillingsjäl i kompisform :) 
Hon är världens bästa och vi förstår varann helt enkelt lite bättre än utomstående. 
Ikväll har vi träffats och fått lite uppdatering, pratat om jobbiga saker men också skrattat riktigt gott! 


Jag hoppas med hela mitt hjärta att alla ska få ha en sånn härlig vän i sitt liv <3 


Sov nu riktigt gott allihop. 

Kram

  Förlåt för bilden ;p

Av Sara - 23 oktober 2012 11:32

Jaja, nu sitter jag i min lägenhet i Arvika.  Ska bjuda mor o far på middag sen, men vet inte riktigt vad. Så måste gå och handla sen, och vill inte att det ska vara för mycket ingredienser då jag inte vill ha det ståendes här. 
Sen åker vi till morfar och hälsar på en sväng. På kvällen ska jag nog umgås med Sabine <3
I morgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, om jag kanske åker till Koppom eller åker till Årjäng. Får la se ^^
Söndag kanske jag passar på att umgås med Sabine igen  :)

 

Trist inlägg kanske men måste verkligen ta tag i receptböckerna för middagen nu. ^^

Kram



Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards