itsjustmylife

Alla inlägg under maj 2011

Av Sara - 27 maj 2011 11:34

Oh gosh, sitter och betalar hyran. Blir mycket pengar som försvinner där.. Men men, man har tak över huvet och jag trivs så bra med att bo själv! Så det är väl värt det i alla fall <3

Idag ska jag antagligen vara med Sabine ett tag, frågan är vad vi ska hitta på^^

Jaja nu sms:ade hon. Vi ska tydligen handla mat i alla fall xD 

Bra, för det behövs nu. Mjölk i neeeeeed! och posta kort osv :) 


Grannen kom in med en stor bukett av syrener här en dag. Det är fint det :D Luktar gott också! 


Tänka sig att det är ett år sedan vi tog studenten, tycker det är helt sjukt. Känns som man inte hunnit med att göra något. och alla som säger att livet börjar när man tagit studenten. Man har ju inte råd att göra något, det är svårt att få jobb. och man vet inte hur man ska leva livet eller vad man vill ha ut av det. Jösses ^^ 


Hugs

Av Sara - 23 maj 2011 08:17

Yepps, har en hel "to do lista" idag! 

* Måste ringa till ica och kolla om de verkligen ändrat min adress, 

* till sommarjobbet och visa arbetsgivarintyg, 

* Måste anmäla mej till bemanningscentralen, 

* Ringa trafikstyrelsen om mitt körkortstillstånd,

* Gå till Ramströms och kolla om de har jobbarkläder,

* Behöver städa med....


Gör såklart reklam för mina tradera annonser på varenda ställe jag kan, allt för att få dem sålda :) haha. Så här kommer länken 

http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=2215175



Ska snart kolla på tågbiljetter till Stockholm med! dyra var de, så tradera nästa? ;) 

Av Sara - 6 maj 2011 15:26

tycker det är tråkigt att tjejer måste lägga upp nakenbilder på sig själva för att få känna bekräftelse eller vad det nu är som gör att de vill lägga upp sånt. så att alla kåta småpojkar, utlänningar och pedofiler kan sitta och runka till de. 

Orsaken till att jag började tänka på de är denna tjejen ._.

http://www.scandalbeauties.com/bloggar/emelietjarnbro



Ha det kul, alla härliga kåtisar... ;x


Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards