itsjustmylife

Direktlänk till inlägg 16 december 2013

Julutmaning - Tips på julklappar för en hållbar utveckling

Av Sara - 16 december 2013 15:30

 
Mina två favorit bloggerskor har en julutmaning där man kan vinna massa fint. Hur kan man låta bli att vara med? :) Retrolover och Candy!
Idag handlar det om att berätta om tips man har på julklappar för en hållbar utveckling. 
Själv har jag försökt att handla en del julklappar second hand. För vad är egentligen fel med det? Jag skulle absolut inte ha något emot att jag fick begagnade saker, snarare tvärtom. Jag tycker snarare att det är viktigt att en present är tänkt till en viss person. Det ska spegla personen och vad som passar den. Hittar man då den presenten i en second hand butik så tycker jag bara det är bra och roligt. Där kan man inte direkt gå efter en (TRÅKIG) önskelista. Utan hittar saker lite random, och det gillar verkligen jag! 
Här i min pakethög gömmer sig lite olika fynd ;)
 

Puss

 
 
Emelie

Emelie

17 december 2013 21:24

Önskar jag var bättre på att handla second hand, kanske får bli ett nyårslöfte istället?

Sv: tack desamma fina du! :)

http://retroretroretro.blogg.se

 
Johannas Retro

Johannas Retro

19 december 2013 12:13

Så fint gumman!

Puss

http://johannasretro.com

 
Johanna Retrolover

Johanna Retrolover

26 december 2013 20:57

Skitbra!

http://retrolover.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 16 januari 2016 12:11

         Här är två saker som jag säljer också tex. Klänningen ligger på Tradera men det gör inte kappan. :) Klicka på klänningen här nedanför för att komma till alla mina annonser på Tradera :)     ...

Av Sara - 14 januari 2016 13:33

Chip och välkommen tilll hajk... ;) OOh, jag var världens lykligaste lilla klädälskare här om dagen! Fick ett paket från Collectif fyllt med massa härligheter. Och ALLT passade! Inte något jag är van kände jag. Kommer bilder, det lovar jag ;)Håller ä...

Av Sara - 13 december 2015 21:32

Hej, hoppas ni har haft en trevlig lucia. Längesedan jag skrev något här så ni förtjänar väl en liten uppdatering. Jag bor kvar i en lägenhet i Arvika, Värmland (drömmer fortfarande om hus). Fått fast jobb på hemtjänsten och trivs väldigt gott. Bra k...

Av Sara - 2 januari 2015 19:08

Peppning behövs denna dagen känns det som. Så gör ett försök för att påminna mig själv:* Jag är bra som jag är. Både utseende och personlighet, alla har brister. Gäller bara att göra så gott man kan :)* Det var en mening med att jag inte kom in på sk...

Av Sara - 5 juli 2014 19:59

"Don't tell me you wanted meDon't tell me you thought of me"Ska ge upp karlar och skaffa katt istället... ...

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards