itsjustmylife

Alla inlägg under december 2011

Av Sara - 27 december 2011 15:15

Sitter just nu i sängen nyduschad och lyssnar på Kapten röd och sjunger med lite ;) 

Har tidigare idag gått på rean med lilla mor och i morgon blir det lite rea och fika med Erika i Karlstad :) mys dagar! 

Såg innan jag hoppade in i dushen att tvättkorgen börjar bli redigt full. Så måste försöka hitta tid att tvätta. Skulle kunna göra det ikväll - men ICKE! Ska bara mysa med någon film osv. Ska förövrigt värma på lite julmat som mamma skickade med på juldagen. Ska inte alls bli fel, är så grymt sugen så det får verkligen bli snart :) 

Hittade mina kläder jag ska ha på mej på nyår idag. (är det tänkt nu, hinner säkert ändra mej flera gånger till ;) hihi )

Ska jobba på dagen men sen tar jag tåget till hufvudstaden och till min älskling och hans vänner :) 


Förövrigt så sitter jag och funderar på hur Melissa Horns låtar lyckas att göra mej så känslosam. Och lyckas träffa precis Där liksom. 

Härligt men jobbigt. 


Puss..

Av Sara - 6 december 2011 19:06

Ja, med alla mysiga julkalendrar som bloggare har. Så MÅSTE man ju bara vara med och tävla! ;)


idag är jag med i en tävlig som keela.se har. Här har ni länken dit: http://keela.se/2011/december/tavling-vinn-smink.html

och man kan vinna smink från e.l.f :) 

Av Sara - 4 december 2011 19:25

Här kan man vinna 8 olika bakformar :) Mysigt värre! 

här är tävlingen ! http://www.littledessert.se/2011/12/04/lucka-4/ 



Av Sara - 4 december 2011 19:14

Är med och deltar i en tävling, där man kan vinna presentkort på 1000 kr! 

Länk dit finns HÄR


Passsa på :)

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards