itsjustmylife

Alla inlägg under juli 2012

Av Sara - 11 juli 2012 18:03

Vinn en valfri vara från MissPretty.se!
 
Miss Pretty säljer olika underkläder, både bh eller olika set. Det finns bl.a snygga bh:ar i stora storlekar! Där finns även korsetter, trosor, bikinis, linnen & annat smått & gott!
 
"Jag tävlar om en valfri vara från MissPretty.se!
Tävlingen finns hos MansonDust.nu!"
 
 
 

Lycka till! Jag är absolut med och tävlar. Massa fint :)

Av Sara - 8 juli 2012 21:29

Ligger i sängen och kollar på sex and the city och tänker på hur fort denna semesterveckan har gått. 

Helt jäkla sjukt fort..

Har fått vara med min älskling och jag ville aldrig att veckan skulle ta slut <3 

Fått träffa Kajsa, Alexander och deras lilla Linnea, varit på Ullared, Bohus fästning, Shopping i Karlstad och sen mycket ta det lugnt tid. Känner att en vecka till hade antagligen gjort susen för att sen börja jobba igen. 

En vecka är inte länge alltså.. Men 2 veckor hade inte gått pga, lite personal på jobbet och delvis för jag hade nog inte haft råd... 

Så i morgon ska man jobba igen, kan inte säga att jag längtar. Men det är som när man skulle tillbaka till skolan efter sommarlov. Man längtade inte men det var ingen fara så fort man gjort en dag ;) 

Tråkigaste blogginlägget kanske, men ibland behöver man bara skriva av sig :p 


Puss

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards