itsjustmylife

Alla inlägg under september 2011

Av Sara - 26 september 2011 10:27

Shit, börjar nog glömma att jag har en blogg känns det som. Men har "fullt upp" med att söka jobb, fortfarande vara nykär och pendla mellan arvika och stockholm typ en gång i veckan. Dumma jobbcoach! 

Jag och Sebbe var igår och åt middag hos föräldrarna till en kompis till Sebbe. Kompisen och hans tjej var självklart där också. Jätte trevligt hade vi och absolut roligt! egna gjorda hamburgare, grillad och bränt vitlöksbröd och även bränd halomi (stavning). Haha! :) 

Kan inte säga att jag kommit att lära känna Stockholm så bra än, är fortfarande stort, läskigt och tar mej inte för att göra något - för jag vet inget jag kan göra. Jag vill börja träna men vill ju inte träna själv. Så försöker ta reda på om Linnéa vill träna med mej i Arvika i alla fall.. 


NÄ nu har jag dåligt att skriva, då får det bli en lista! :


Nämn något som gjorde dig glad igår: Mysig middag med vänner!
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov indeed!
Vad gjorde du för 15 min sedan? Kollade på fb :)
Det sista du sa högt? "Det är ju lääänge kvar!" :(
Det senaste någon sa till dig: "Hejdå älskling"
Vad har du druckit idag? Inget än..
Vad var det senaste du åt? Egengjorda hamburgare, pommes, lök, gurka, tomat och bränt vitlöksbröd.
Vad var det senaste du köpte? Kommer inte ihåg ._.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Bruna
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt antar jag.
Godaste glassmaken? gammeldags vanilj <3
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag hoppas det!
Sover du tungt? Lite olika det. bli skallad vaknar jag inte av, att någon går ur sängen vaknar jag av dock ;p
Drömmer du mardrömmar? Inte så ofta, tur de !
Trivs du med ditt jobb? Har inget just nu. Vill ha!
Favoritklädsel? När jag känner mej riktigt fin, Fått göra mej i ordning länge och känner att det är riktigt snyggt!

Favoritlåt just nu? Ju mer de spottar på mej - Kapten röd
Vad ser du om du tittar till höger? En massa krams på nattduksbordet och en hög kläder på golvet.
Vad gör dig glad just nu? Att jag har det bannemej bra, over all :)
Vad ska du göra härnäst? Äta frukost och kolla arbetsförmedlingens sida.
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Typ normalt :)
Favoritgodis? Choklad i de flesta former, bara den inte är mörk eller blandas med typ sprit eller bär och sånt äckel
Kläder just nu? inga? ;)
Sommarplaner? Den har precis tagit slut. men någon husvagns semester med älskling skulle jag inte klaga på :)
Hur många kuddar sover du med? Jag har 1 hemma i arvika, hos Sebbe har jag 2.
Morgon eller nattmänniska? mer morgon, men går upp 10 nu. så inte direkt morgon heller (A)
Vad är viktigast för dig? Familj och vänner <3
Är du kittlig? Lite här och där.
Snarkar du? Enligt vissa, känner mig inte som en snarkare!  :<
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? Oj finns ju en del. Tvesjärt är nog värst. WÄÄÄH!
Stökigt el välstädat? Inte stökigt! Behöver inte vara välstädat men vill gärna ha ordning! :p

Vad längtar du mest efter just nu? Att få ett jobb, ordna en framtid med älskling.

Av Sara - 2 september 2011 10:48

Har hittat ett körkortstest åt er :)



Fler körkortsfrågor hittar du på Körkortonline.se

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards