itsjustmylife

Alla inlägg under juli 2013

Av Sara - 16 juli 2013 17:59

Idag har jag startat dagen med att jobba. Glada tanter och farbröder som möter mig i dörrarna :) <3 
3 duschar, ett inköp, ett städ och ett lunchbesök senare är jag hemma för att ta en dusch, smörja in min tatuering (kärlek) och lämna Carolinas väska som hon kom och hämtade. Hon var nämligen hurtig och gick från kontoret som ligger precis bredvid McDonalds i Nacka (forum typ) och ända till Orminge, imponerad :)

Snart kommer Sebbe och käkar middag här. Är snäll och låter mina gäster handla på vägen hit också. Märkte att mina potatisar i kylskåpet inte var så glada. Och ska man äta lax och potatis + romsås så vill man ju gärna ha potatisen ;) 

I morgon blir det eventuellt att åka till Debaser och Sivletto & Unionvilles sommarfest! Låter väldigt trevligt i alla fall! :) Hoppas att några av er också kommer! Fri Entré är ju också positivt ;) 

Ha en fin kväll! Kram

Av Sara - 12 juli 2013 13:06

Var: Porky Royale
Vem: Peter Svensson


 

Alldeles nygjord 

 
Jag och min tatuerare :D Great mustache!!
Och dagen till ära fyllde han år! :)
  
Och nu nyligen insmord :)

Så nöjd och värdens trevligaste och lättsammaste killar. Kommer absolut fortsätta tatuera mig där! :)

Av Sara - 4 juli 2013 11:02

Igår var en ganska produktiv dag. Jag bar ner en massa grejer till förrådet som inte behöver stå i lägenheten och skräpa. Hade lunchdate med Carolina, skrattade, flummade, hämtade ut paket med mera. 
När jag kom hem bakade jag muffins som flöt ut över hela plåten, men godkända blev dom iallafall utav Lina och Niklas som jag hängde med senare på kvällen. Vi satt i centrala parken med deras vovsingar och tog ett par cider/öl. Sen vart det för mycket mygg och alldeles för kallt så vi drog hem till mig och lyssnade musik och snackade. 

Av Sara - 1 juli 2013 18:18

Hm.com:
     
Dunken.se:
 
Speed dating? Snarare fest eller tjejkväll ;)

Eleven.se:
  Vill inte förstöra mitt hår mer, på en inpackning till håret som gör det rött samtidigt. Försöka dra ner på färgningen av håret :)
    25mm!
  Doftar vanilj och hallon, låter som himlen enligt mig ;)

Av Sara - 1 juli 2013 11:29

Jag har varit väldigt off på bloggen av och till. 

Jag har inte heller velat prata om varför. Men jag och min sambo gjorde slut och jag flyttade till en egen lägenhet i Stockholm i slutet av april.  Jag vet att vi gjorde det rätta! Jag vill absolut inte att vi skulle ha stannat i situationen och sårat varandra - för att sen kanske inte klara prata normalt med varann.
Tack och lov har vi fortfarande en bra relation - som vänner. Och för det är jag fruktansvärt glad och jag uppskattar det verkligen!  Han är en del av mitt liv. 

Denna månaden har jag unnat mig att hälsa på min släkt i värmland, vara på Bråvalla festivalen med härliga vänner, jag har bokat en tatueringstid i juli (yey), har shoppat 2 par byxor och en jacka från Hm och idag beställde jag ett spel. 

Det jag inte ens vill prata högt om. Knappt erkänna för mig själv... Det gröna monstret avundsjuka har besökt mig. Blir ledsen och avundsjuk varje gång jag ser ett par som är kära och lyckliga. Precis det jag vill ha. Vill ha hela kitet. Det som alla verkar ha känns det som. Avundsjuka den hemskaste sjuksom som finns - du ska försvinna om det så är det sista jag gör. 

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards