itsjustmylife

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara - 31 oktober 2010 16:04

TröttasteTjejenIdag!

Festade igår hos en klasskompis till Johan som heter Josefina aka Jossan!

Hon fyllde 21 och hade massa mysigt där! Sen drog vi till Engeltofta på halloweenfest! det var najs, mycket folk osv :) Kom hem halv 3 och somnade kanske 3-halv 4. Vaknade 08.08 och somnade inte om men låg i sängen till 10.. Då gav jag upp men nu är jag trötter vill jag säga! Hoppas man sover bättre i natt! ^^

Tänkte först klä ut mej till pinup girl igår, sen frech maid, sen batman och det blev till slut tomte flicka :D

Ska nog med Jossan på friskis o svettis på någon gruppträning någon gång, ska bli kul i så fall! :) men blir nog inte denna veckan, dom har massor att göra på skolan för tillfället, men det hinns med. 

pöss, nu ska jag leta tvbänk -soffbord och hylla till alla våra filmer på blocket!!

Av Sara - 25 oktober 2010 11:55

Mhmmm, ligger i sängen och kollar på Scrubs. Nyss ätit frukost och sökt säkert 15 jobb (spontanansökningar) via nätet. Borde gå runt i affärer igen också, men vet inte om jag orkar idag. borde baka bröd och bullar också.. Kanske orkar göra det i alla fall. Ska gå till biblioteket och fixa bibliotekskort med...

Försöker hjälpa/peppa Ajja att skriva Cv och personligt brev också, går väl sådär ;) men men.. 

Pöss på er

Av Sara - 21 oktober 2010 20:55

Åhh! Vill klä ut mej och festa och lära känna mer nytt folk! :D:D

Vill att mina "gamla" vänner ska komma till Gävle till mej! 

Få mysa med alla igen, som förr! <3 Remember the good old days! 

Med tjejkvällar i Sannes soffa med SATC och vin! Spring i affärer med Jönsson, Göra negerbollar och kollar på Smala Sussie med erika och åka buss till ica på norrstrand med jessica innan englands resa! *MINNEN*  <3

Någon som har förslag på vad man kan klä ut sig till på halloween? 

   Hugs!

Av Sara - 20 oktober 2010 15:05


haha
stod i duschen och de går inte att stänga dörren till 
badrummet nu för de har tagit av handtagen.
så ringer de på dörren och jag struntade såklart i det.
så öppnas dörren och jag hör någon:
heej! det är från golv *något*
jag bara shiiet! 
"öööh, ja.. jag står i duschen men kommer ut snart.
han: men jag vill bara mäta golven. jag bara jaja! 
kändes ganska wierd och blev bara värre när jag kommer
ut och ser att han har långt fint svart hår, massa 
tatueringar och ser riktigt bra ut, wääh xP

haha! Stod i duschen och de går inte att stänga dörren till badrummet nu för de har tagit av handtagen. Så ringer de på dörren och jag struntade såklart i det. Så öppnas dörren och jag hör någon: Heej! det är från golv *något*. jag bara shiiet! "öööh, ja.. jag står i duschen men kommer ut snart." han: men jag vill bara mäta golven. jag bara jaja! kändes ganska wierd och blev bara värre när jag kommer ut och ser att han har långt fint svart hår, massa tatueringar och ser riktigt bra ut, wääh xP haha!

Typiskt att folk ska komma när man är i duschen! 


;)

Av Sara - 20 oktober 2010 09:26

Bli medlem vet ja :D

http://www.emocore.se/?ref=54331


Tapeterna kommer vara uppe idag, wihooo! :D Ser ut som det kommer bli fint! 

På fredag kommer nog gubbarna som ska lägga golv! Så kanske nästa vecka vardagsrummet kommer bli tapetserat och målat :) Vore awesome!! 

Funderar på att gå ner till Sätra centrum sen och sola lite, långt dit måste jag säga! Tar nog ca 2 min ;) hihi! 

Av Sara - 15 oktober 2010 21:16

Hela dagen har johan varit på skolan så då har jag passat på att tvätta och hängt in fyra stora kartonger i garderoben. Mamma och pappa kom med mina grejor nu på tisdag och dom åkte idag. Shit känns inte som idag, känns som flera veckor sen! :o I alla fall, vi åkte ner till stan och gick runt i Boulognerskogen och vi har städat lite grann, och bara umgåtts. Jo berättade ju att Johan varit på skolan, sen kommer han hem och är hemma i cirka 2 timmar och drar sen på klass fest så då är jag ensam igen, tråkigt! Ska väl ta och sova snart, fasen om han väcker mej i natt när han kommer hem.. Måste vara pigg i morgon när jag ska jobba på lampbutiken. Sökte lite jobb på Kicks idag, och blir nog några mer nästa vecka tror jag..  

det som är lite synd med att flytta till Gävle är ju avståndet till vännerna och familjen.. Var ju lite lättare förr. Men jag trivs ju bra i Gävle och vill inte tillbaka till Värmland! Nej får försöka ta lite olika resor till vänner sen när jag får jobb och pengar!! Ett måste! <3 

Ett annat måste är att lära känna lite folk i Gävle - äldre/yngre/tjej/kille - Careface! Det är folk att umgås med i alla fall :) 

Vill till stockholm till Jessica och Lollo! Vill till Götet och Emelie! Vill till Värmland för Sanne, Lina, Sabine, Jönsson och massa mer!! 

Pössar och God natt! Ska höra Jay sjunga på Idol och sen göra mej i ordning för sängen ;D

:)

Av Sara - 6 oktober 2010 21:42

Har gått bra att jobba men är en förkyld flicka ^^

Ska hålla Johan vaken genom att snarka honom i örat i natt! *evil* <3

Av Sara - 1 oktober 2010 14:40

gaah, failade med att göra egen ost och brockoli soppa xD osten skärde sig och jag hade alldeles för mycket vit peppar i >.< Suck inte gott!!

Kollat på massa Scrubs avsnitt och jobbat lite på mitt CV och personliga brev.. 

Ont i hela kroppen på grund av att man är tjej och måste ha äcklig och jobbig mens, ååh vad jag vill vara en kille ibland. i protest blir det soffläge resten av dagen och kolla på MASSA tv och ännu mer Scrubs!!!

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards