itsjustmylife

Alla inlägg under september 2012

Av Sara - 12 september 2012 09:40

Hej ni fina! 

Igår skriv jag ett långt inlägg på bloggplatsens app om svartsjuka - och appen gav sig. Som många gånger förr.. 

Tog bort appen i ren ilska och bestämt mej att aldrig använda den igen :P 

Men men!..

Jag har ett stort shoppingbehov igen, vill åka till Nacka forum och bara gå lös på Lagerhaus och Change. 

Men som den sjukling jag är så får jag stanna kvar i soffan och se till att bli frisk. 

Resade ur bland mina underkläder för någon dag sen, har verkligen inte gjort det sen början av högstadiet eller något sånt, och det är liiite för längesen ;) Då upptäckte jag att jag behöver någon mer neutral bh, inte massa spets inte starka färger. En slät vit bh verkligen. Som passar under vita tunna kläder och är RÄTT storlek :)

Hittade mycket som var helt fel storlekar, antingen för små runt om eller med förstor kupa. Ut med sånt och in med bra och passande bh:ar från Change. Love them! :) 
Jag såg att jag behövde strumpor också, men det kommer jag köpa i helgen när jag är på Årjängs marknaden (Årjängs mâten som man säger där) <3 Förra året var det 16 par för 100 kr, får se hur många par det blir detta året. När jag var liten så var det 10 par för 100 kr. Blir bättre och bättre hela tiden ungefär ;) hihi. 
Kommer bli så kul att gå på mâten, träffa massa vänner, släkt och bekanta :)


Har gjort te 2 gånger denna morgon och båda gångerna har det hunnit bli kallt utan att drickas upp ;)


Förresten. Kopparspiral vs. Hormonsprial.
Försöker komma på vad jag ska våga installera i min kropp. 

Finns ju mycket plus och minus vad det verkar. 

Någon som har erfarenheter eller hört något? Vänligen berätta. :) 


Ha en fin onsdag nu! Kram


Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards