itsjustmylife

Alla inlägg under januari 2016

Av Sara - 16 januari 2016 12:11

         

Här är två saker som jag säljer också tex. Klänningen ligger på Tradera men det gör inte kappan. :) Klicka på klänningen här nedanför för att komma till alla mina annonser på Tradera :)
   

Av Sara - 14 januari 2016 13:33

Chip och välkommen tilll hajk... ;) 
OOh, jag var världens lykligaste lilla klädälskare här om dagen! Fick ett paket från Collectif fyllt med massa härligheter. Och ALLT passade! Inte något jag är van kände jag. Kommer bilder, det lovar jag ;)

Håller även på att rensa här hemma. Först ut blev garderoben! Blev 4 högar: Spara, sälj, Erikshjälpen och kasta! 
Det vart en förbättring iallafall. Även om jag säkerligen skulle kunna få bort mer saker.
Jag har lagt ut sälj högen på Tradera nu. Så är ni nyfikna på denna blandning av stilar så är ni välkomna att kika in där. 
Här kommer länken dit: 
http://www.tradera.com/search?q=&queryScope=AllWordsAnyOrder&categoryId=0&county=HelaSverige&zipcode=&itemType=All&priceRange=All&fromPrice=&toPrice=&fromNumberOfBids=&toNumberOfBids=&itemCondition=All&sellerType=All&alias=bratdie&sortBy=Relevance

Hoppas ni haft en bra jul och nyår! Berätta gärna vad ni gjorde! Jag låg sjuk både före och efter jul så var inte alls spännande ;) 
Kram från Sara.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards