itsjustmylife

Alla inlägg under juni 2011

Av Sara - 13 juni 2011 20:04

Haha, ja. Som rubriken säger. jag är kissnödig! 

Så blir ett snabbt uppdaterings inlägg och sen får jag väl gå på do. ^^

Jag börjar sommarjobba den 21:a juni på hemtjänsten, läskigt men skönt med lite pengar. 

Jag kommer vara i Stockholm lite oftare nu, då jag dejtar en mycket fin herre där ifrån ^^, 

Jag glädjer mej som tusan åt att ha mina underbara vänner närmare och tycker mej må bättre än någonsin! Ha ett eget hem - få rå sig själv, ha vännerna, familjen och även kärlek. Börjar känna detta förbaskade barnasug också som alla andra tjatat om så mycket, som jag inte förstått ett dugg hur man kan känna i denna åldern. Jo du tack! Nu har det kommit till mej också. Inte bra ^^ 

Enda som är synd är väl att min lillsnufs Kajsa ska flytta till trelleborg eller vad det nu var för dumt ställe :( Inte närmsta väg! Men måste åka och hälsa på henne sen! :) 

Köpte lite grejs på bokia och en liten kylbag och 2 kylklampar på jysk och jag ska bannemej bjuda på en bikini på Tradera sen också! Lite lyx såhär på måndagen! :)

Puss på er alla :D

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards