itsjustmylife

Alla inlägg under mars 2011

Av Sara - 30 mars 2011 08:56

Varken fb eller bloglovin funkar för mej. 

går liksom inte att logga in. illa. varit så sen igår!

Av Sara - 25 mars 2011 16:23

Jag har fått sommarjobb idag dudes!:) Happy girl x2 :) 

Hemtjänsten i arvika blir det, då gäller det att få lägenhet bara :) 

Känns najs att det händer nått bra. 

Min cykel blev stulen i natt och jag failade med att tömma av vattnet på potatisen på jobbet - potatisarna följde med vattnet ._.


Ger er lite "aaawww" och "HAHA" bilder :]


    

 

Av Sara - 15 mars 2011 15:20

Bra sagt. 

"Ofta handlar bra sex om timing. En kyss på rätt ställe vid rätt tillfälle kan vara det mest erotiska som finns. Att bli retad kan vara upphetsande, men när det har gått för långt eller blir för genomskinligt kan det mest kännas jobbigt och löjligt.

Mycket bra sextips kan jag ge i den här bloggen. Men mitt allra bästa (och kanske tråkigaste) är att bara köra på och göra det man känner för!"

Skrivet i Emmys sexblogg. 

Av Sara - 14 mars 2011 14:28

Denna dag så tog man sig en skön promenad i vårvädret till stan och köpte sig en pensel till läppstiftet, då jag suger på att få mitt röda läppstift att sitta där det ska annars. Ser ut som en clown om jag inte har pensel ;P 

Så efter det drog jag till jobbet och lämnade lapp om hur mkt jag jobbat och skrev på kontrakt om jobb typ. Så fick reda på vad lönen var, det blev en glad överraskning :) 

Har haft vaktmästaren här för att fixa vårt sega avlopp, hoppas det funkar bättre nu ^^

Ska göra egna köttbullar till middag - mexican style! får vi se hur det blir ;) 


Den 17 drar jag ju till värmland. letar fortfarande sovplats ._. och den 18 drar vi ut på ankan. den som vill får hänga med ;D 

19 ska jag kolla på en lägenhet i arvika. Tror nog inte att jag vill ha den, finns inget fönster mer än i taket. gå arbetslös o inte ha fönster? oh right... Sen ligger den vid agnetebergskolan så blir en bit att gå till stan, men det är ju inte direkt nått problem :) 1 rum med pentry har jag för mej det var.. 

Träffa Sabine den 22 :) och hem till Gävle 23e :)

Av Sara - 12 mars 2011 19:28

Yeah, vart förfest med sanning och konsekvens hemma hosJessica med Marre^^ Roligt vare! 
Senare så drog vi ut på Old Saints, var en del folk vilket var najs. Dock drog jag hem ganska snart. Var typ på väg att somna och huvudvärken närmade sig ;p 
Kommer till busshållplatsen o bussen går om 27 min. 

JÄTTEKISSNÖDIG, halvspringer till tågstationen - LÅST! >.< 
In på Mc Donalds, då måste man köpa nått för att få koden till toan ._. Köper pommes och springer till övervåningen för att få gå på toan. FATTAR INTE VILKEN KOD DET VAR, stod ju fan siffror ÖVERALLT! >.<' 
Aja fick försöka lugna ner mej och den stod nästan lägst ner på kvittot ._. Får kissa fort som tusan för att hinna med bussen. 
Väl på bussen sätter jag mej o käkar mina pommes och en gubbe i 45 års åldern kommer och ställer sig framför mej med ansiktet en aning nära mitt och säger "de där ser gott du de där!". 
Klart som fan det gör - de e pommes... Svarar " Det var de....." 
Går av bussen och helvetet ska av på samma hållplats. "Heeje, Var ska du nu då?". Mitt svar: "hem." *gå snabbt* 
Fick lägga huvet på kudden lite efter 02. vaknar vid 06.30 och somnar inte riktigt om, bara halvsover. yey. Huvudvärk.

Av Sara - 10 mars 2011 20:23

Har jobbat idag, så gick upp vid 05.40 Det var man ju inte van! Men det gick bara man fick vaknat efter typ 3 timmar xP 

Jobbet kändes mycket bättre idag då jag tycker det är skönare att vara 2, ha någon att fråga/diskutera med osv. Och i början någon som säger åt mej vad man ska göra så man inte står som en tyst mus. :) 

Har inga planer på morgondagen, är ensam hemma. ÄR erbjuden att bli med till Sandviken o festa. Men är verkligen ingen fest människa :/ Aja får se. gissar på att det inte blir nått för mej. ^^ 

Har bett mamma köpa en vattenkokare åt mej på rusta, 49 kr ! And it's black ;) mihi

Av Sara - 7 mars 2011 15:44

Goddagens! 

Har varit på Af och lämnat in lappen så man får cash i mitten av månaden, och "fixade" att jag skulle få betald resa. Skulle ringa dem själv och ringt dem hela dagen men alltid 21 före i kön, gjorde tillslut (när jag hittat knappsatsen när man pratar i mobilen) så att de skulle ringa upp till mitt nr. men de har fortfarande inte ringt och de stänger 16 >.<' 

Har handlat mat eller mest frukt o kexchoklad, ska jobba i morrn mellan 13 och 21.15 och finns ingen på min avdelning som har med matlåda vad det verkar. De typ sätter sig i ett rum och mediterar eller vafan dom gör. Varför äter inga mat? :O 

Kul att leta reda på ett gemensamt lunchrum för alla avdelningar och sätta sig själv o se dum ut ^^, Aja löser sig säkert, men lite skummt är det allt! 


Klagomål! Jag har en förkyldningspleta på undersidan tungan - Gör jätteont! Sen har jag en blåsa på tandköttet nedanför tänderna också jätteont >.<''


När jag gick till stan kommer en gubbe i permobil och en kvinna som går bredvid. När jag gått förbi så vänder jag mej om av någon anledning, då ser jag att permobilen fastnat i snöslask och går dit för att hjälpa. de blev glada och det var första gången han testade den och det var arbetsterapeuten som var med honom. Jag fick stå och stödja honom medans hon tryckte upp permobilen på isen. Stod och småpratade lite, tror han tyckte allt var lite pinsamt. :) Han sa flera gånger: "Kommer det såna fina flickor förbi så tittar man ju hellre på dom"! Go då :)


Borde både städa och baka bröd idag, känns som bröd är med prioriterad. Ska nog sätta igång med det snart. Men känner mej frusen o småförkyld så har ingen lust!!


Har ni hittat på för skoj idag då? :)

Av Sara - 4 mars 2011 11:34

Tjusan!

Har fått igång mitt super nintendo och tog mej en runda med mario, men har blivit så mycket sämre än förr så då gav jag upp rätt fort ;p

Gjorde i ordning bröd igår som skulle stå i kylskåpet över natten, så i morse gick jag upp och satte in dem i ugnen perfekt till frukost med leverpastej, sallad och tomat. Och en stor kopp te till det :)  <3 Mums! Så skulle varje fredagsmorgon börja!

Ska ner och tvätta om någon timme då tänkte jag ordna i förrådet samtidigt. hatar att vara i förrådet >.<' Läskigt!!

Kollar på "bortspolad" och ska snart äta pannkakor. Börjar bli hungrig, hihi :)

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards