itsjustmylife

Alla inlägg under november 2011

Av Sara - 24 november 2011 17:18

CHA CHA BLOGGEN. Nä orkar inte ens.... haha!

Har bytt gardiner i lägenheten idag, första advent på söndag - kan inte fatta det! Men visst, inga fel med det i och för sig^^ 

Åt pasta och pastasås till middag, och hade nog i för mycket grädde i. Känner mej lite yr i huvudet och så vidare :p men gott var det ju ;) 

Även hunnit med att vara på Arbetsförmedligen, köpa en julklapp, köpa ûbersöta strumpbyxor till mej. Fann dem på rean på Lindex - ena paret var prickar på och såg ut som man hade stayups på sig trots att det var strumpbyxor. de andra var också prickiga men då såg det ut som man hade en spetskant på baksidan benen. 60 kr för båda ;)


Jobbar och sliter förövrigt. 

 Uppdaterade. good. bye.

Av Sara - 17 november 2011 22:04

åkte så jag var på jobbet vid 10.30, började egentligen vid 13 - men gjorde några kurser som är bra att göra.. 

Hade med en praktikant med under dagen, som hade en kompis som också praktiserade på någon annan butik. Men som tyckte det var roligare att vara på Pressbyrån och prata med sin kompis. Fruktansvärt jobbigt och jag halvt skällde ut honom några gånger, men känner mej då inte som "the bad guy". Han var i vägen och hade inget hos oss att göra.. 


Nej tröttsam dag har det varit. orkar inte dra alla orsaker. Men jag längtar tills i morrn, då kommer min bajb. Skrev bajs först när jag skulle skriva Bajb. Tyckte det var lite roligt (A) xD

Saknar denna dagen lite! <3 Sommar, skärgårdens klippor och massa mys med Sebbe <3 

 


God natt säger jag nu! :) Sweet dreams

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards