itsjustmylife

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara - 31 januari 2011 14:13

   Jag saknar sommaren! <3 Karlstad är mysigt på sommarn <3 

Av Sara - 30 januari 2011 14:13

Igår var jag och tränade en sväng, spelade brädspel med pojkarna, kollade på filmer, gjorde pizza och åt annat gottis. 

Idag verkar det som det blir en för lugn dag. Brukar kunna bli storm när det är för lugnt...

I morgon måste jag beställa biljetter till Stockholm, eller senast tisdag känns det som. Tänkte göra en karta så jag vet var affärerna jag måste till ligger ;) xD haha!

Nu ligger det cheez ballz på mitt bord och längtar efter att jag ska äta upp dem, men ska låta dem hållas lite. Blir lunch nu - rester från igår - pizza xD

Av Sara - 26 januari 2011 21:42

Åh planerande hit och planerande dit. Slutar alltid med att det inte blir nått med allt och jag blir sur. 
* Åka till Johans byhåla och åka skidor? 
* Åka på mätning för att eventuellt bli formmodell åt HM.. 
* Åka till värmland för att träffa vänner och bli firad.. 
* Försöka få hit folk för att ja.. ha några att fira med när jag fyller år.. 

nej baa. orkar inte sånt just nu

Av Sara - 25 januari 2011 20:28

Arbetsintervju i morrn, tror inte för mycket men ändå kul att någon visar intresse! Har för mej att det är ett sommarjobb som undersköterska, men vore skönt att få det i alla fall!  

Får jag pengar någongång så ska jag börja med poledance :D Lätt! Fan va roligt det verkar, sensuellt och tränar kroppen jätte bra! :) 

Krångel med arbetsförmedlingen och försäkringskassan. bah vill ha mina pengar nu ju. inte mitt fel om af fyller i mina papper fel.. alltid blir någon annan drabbad av andras dumheter! Gäller allt och alla.

Skum dag .

Kanske blir allt bättre snart :D

Av Sara - 25 januari 2011 09:57


Ååh pallar ingenting just nu känns det som. 
Vill ha ett jobb,
vill känna folk,
vill ha en hobby = nått att göra 
och
vill ha ett liv.
är så trött på allt just nu. 
Vill ha Linnea och Sabine nu <3

Ååh pallar ingenting just nu känns det som. 

Vill ha ett jobb,

vill känna folk,

vill ha en hobby = nått att göra 

och

vill ha ett liv.


är så trött på allt just nu. 

Vill ha Linnea och Sabine här <3


Av Sara - 24 januari 2011 12:50

Är jätte positiv på morgonen klär mej i en vit top, beige pennkjol som man får jätte snygg rumpa i, svarta strumpbyxor. ja, såg allmänt sofistikerad ut. 

Kommer till sjukhuset och ska söka jobb, så frågar jag vem jag ska prata med och de skickar mej till ett annat hus där bemanningsenheten sitter, på vägen dit spricker min kjol i baken och det stoppade precis nedanför rumpen, tack och lov. när jag väl hittat rätt så tycker de att jag i stället ska lägga in en spontanansökan på internet i stället - vilket jag redan gjort ._.' När jag sen ringer mamma så tar pengarna på mobilen slut. Åh bajs dag! Är inte positiv längre.

Av Sara - 21 januari 2011 22:27

Denna flicka är grymt uttråkad och står för tillfället i standby läge. 

Hon äter av de två kladdkakorna och blåbärspajen som förstör lite idén om att se 

smokin' hot ut i sommar! 

Hon skriver lite med random folk för att försöka komma ut standby läget, men det 

funkar inte..

Hon gillar att skriva om sig själv i tredje person.

Av Sara - 19 januari 2011 12:08

Oh yes, Jessica måste använda hårdhandskarna när hon ska öppna sitt paket! Silver tejp for fuck sake! :) ska posta iväg det idag när jag går ner och handlar mat :)

Vid halv sex kommer älskling hem och Jossan blir med! Ska bli kul! Ska bjuda på mat och sen typ kolla film eller spela nått spel eller så ^^, 


BAH, vaknade flera gånger i morse av att jag hade så ont i nacken/axlarna och övre ryggen! Måste ha en låååång massage ikväll. annars typ dör jag .-. blö

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards