itsjustmylife

Alla inlägg under november 2010

Av Sara - 30 november 2010 15:23

Bullet for my valentine släpper musikvideon till låten bittersweet memories, Underbar låt! Ingen vidare video men mina långhåriga grabbar i den klagar man ju inte på :) 

Enjoy!  ---> http://www.myspace.com/video/bulletformyvalentine/bittersweet-memories/107128095



Av Sara - 29 november 2010 10:56

Gaaah, det gör inget annat än att snöar och blåser i Gävle just nu. Har gjort det i 2 veckor, igår var enda dagen det varit lugnt väder!! Men idag är det massa snö igen..

Av Sara - 28 november 2010 18:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara - 28 november 2010 17:57

I morse till frukosten så tände vi första adventsljuset! Har städat och plockat i lägenheten i dag. Satt upp jul gardiner och satt upp lite tavlor och ljusstakar osv :) Mysigt blir det! 

Johan tog sig en tur till skolan för att träffa några där och plugga.. Så satte mej en stund vid datorn och peppar för första bandsläppet till metaltown i sommar, har hört rykten om System of a down, men man vet ju aldrig :D 

Vore häftigt att se dem om man har råd att åka!! :)

Mår riktigt bra nu och trivs med allt som tusan! Var bara tvungen att säga det! :)


Kram på er mina sötisar, saknar er små Värmlands töser!

Av Sara - 25 november 2010 20:12

Idag har jag köpt Johan julklapp, det var på tiden och hade tur som hittade den för hade ingen aning vad jag skulle köpa! Varför är det så svårt att köpa julklappar till sin pojkvän? Borde inte det vara enkelt? Men ja, nu är jag nöjd :) 

Åh jag älskar julen! Har satt upp ljusstakarna men tänder dem inte än. Det får bli på första advent. Ska byta gardiner i morgon, idag orkade jag inte. På söndag ska jag kanske baka pepparkakor med Jossan! :) Pynta och sånt vet jag inte när/om det blir av, för jag åker till värmland den 15:e dec (antagligen) och då känns det tidigt att sätta upp massa tomtar och sånt. Och jag vill ju ha sånt framme när jag kommer hem och ska fira jul med Johan sen.. Visst Johan kan säkert fixa det men tror inte han vill och vill ju helst göra det själv... Några förslag? 

Nej byggfällan på tv nu! ;) 

Av Sara - 17 november 2010 17:07

Arbetförmedlingen är tråkig, var på information om ungdomsgaranti för ungdomar och fattade inte alls hur man ska fylla i papperna som man ska fylla i sen för att få ersättning. men men ._.

Jag vill bara ha ett bra och givande jobb, ska det verkligen vara så svårt? Tycker att jag gör allt jag kan för att få ett jobb. Men tar väl ett tag kanske. 

Men nu ikväll är Johan på bio med Timmy och Elina. Då sitter jag hemma och myser med levande ljus, te och muffins ;) <3 

I morgon är det möte med jobbcoachen för sista gången *sadface*. Hon är gullig ju ^^,

Uscha, har fått massa räkningar nu också! Hyra, el och tv licensen ._.' Mycket pengar ska bort. Men får lön från lampbutiken den 25 så får någon krona i alla fall!


Vad tråkiga inlägg jag skriver. Men kan inte skriva annat när det inte händer något roligt :x Pöss och saknar er!

Av Sara - 14 november 2010 10:08

Låtar jag spelar mest just nu!






Enjoy my friends :) <3


Av Sara - 14 november 2010 09:47

Nej det är molnigt och tråkigt idag! ._.

Igår var jag och tränade en timma med Jossan på friskis och svettis, funderar på att köpa 3 månaders kort för 800 kr. Men det känns som mycket pengar :/ Ska väl kolla efter andra gym också, men gillade friskis..

Vi gick på afro dans, det var roligare i Karlstad och det var bättre musik där. Visst var roligt i Gävle också, men inte så bra musik och svårare rörelser än i Karlstad :o 

Jag och Johan hade myskväll igår, käkade tacos, kollade film och bara môs i soffan :) <3

Seriöst vad jag vill ha ett jobb! Vill kunna åka och hälsa på folk och kunna köpa något litet utan att typ få ångest.. ._.

I torsdags var Timmy och Elina här och kollade på harry potter och på fredagen så var Max, Simon, Kaj och Andreas här och kollade på någon film (kommer inte ihåg namnet på den). Mysigt båda dom kvällarna men har blivit allderles för mycket gottis på senaste tiden så verkligen skönt när man får träna lite. Helt otroligt att lilla lata jag sa det där :o 

Men har gått upp 4 kilo sen vi hade gympa på skolan så!! -.-' suck.

I morgon ska jag gå till Läkerol arena och fixa stå biljetter till Brynäs - Färjestad eventuellt den 2 december! :) 

Peace out!

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards