itsjustmylife

Direktlänk till inlägg 7 april 2014

rubrik helvete

Av Sara - 7 april 2014 11:08

Livet är verkligen som en bergodalbana. Eller så är jag värsta hormonmonstret. 
Enda dagen går jag som på moln i min fina lägenhet och är sjukt nöjd över vad jag har och uppnått. 
Att jag tog mig ifrån en helvetes "relation" i Stockholm och startat om i goa Värmland igen, fått ett timjobb som undersköterska på hemvården och får umgås med söta gamlingar hela dagarna. Har nära till familj och vänner. 
Andra dagen som igår och idag så är jag sjukt nere, värd noll och ingenting, känner mig väldigt ensam och liten - obetydlig. 
Har funderat på att ta upp träningen igen. Det utlöser ju massa braigt i kroppen och det kanske skulle påverka massa positivt. Samtidigt blir jag snål för det är dyrt tycker jag. Och det är inte superkul att träna själv..

Har inte berättat något för er.Men min finaste lilla morfar gick bort för några dagar sedan, och dagen efter så dissar killen jag träffar mig. 
Nästa vecka kommer det vara begravning och jag förbereder mig för det värsta. Inte varit på begravning innan och jag tror verkligen att denna kommer vara tuff. Ska ta på mig min finaste svarta klänning med 2 små fina svalor på. 
Här är ett par bilder på mina möbel inköp till lägenheten. Köpt en gammal radiomöbel på loppis för 50 kr, ett stort matbord att ha på balkongen och fina blommor som också pryder balkongen. 
     

 
 
Emelie

Emelie

8 april 2014 10:49

Usch va jobbigt. Ofta är det så att allt skit tycks hända på en gång. Så har det vart för mig senaste tiden i alla fall. Men jag tror på att man går starkare ur det.
Kramar till dig!

http://retroretroretro.blogg.se

 
BabyPeaches

BabyPeaches

9 april 2014 20:07

Åh Sara, fy vad tråkigt att höra :( Kan bara säga att jag beklagar och skickar en värmande kram.

Jag är inne i en lite liknande period just nu. Ena dagen topp, andra dagen botten. Det är skitjobbigt men det är okej att bryta ihop, man måste få släppa ut det. Man mår dåligare av att hålla det inom sig.

Let me know if you wanna talk! Finns här isf :)

http://www.BabyPeaches.blogg.se

 
Elfina

Elfina

9 april 2014 22:18

Åh Sara, beklagar verkligen. Min morfar är också i himlen nu. Spelar sällskapsspel och äter mackor med falukorv på. Jag vet hur det känns. Tänk på era fina stunder tillsammans och tro att hangar det bra där uppe med de andra "gubbarna" le och sakna, glöm aldrig. Då mår du bäst och det är det han vill!lycka till på begravningen, det blir säkert ett vackert farväl, din klänning låter jätte fin.
Om killen dissar dig så är han inte värd dig, han va inte den rätta. Kolla på "sex and the city" och ät lite god glass så är du back in track på nolltid!!
Du bor så fint! Jätte vackra möbler!!
Ta hand om dej

Kram Elfina

http://www.elfinas.blogg.se

 
Ingen bild

Emelie

11 april 2014 10:32

ladylucksaccessories.blogg.se
Massa hårblommor mm till salu, spana gärna in :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 16 januari 2016 12:11

         Här är två saker som jag säljer också tex. Klänningen ligger på Tradera men det gör inte kappan. :) Klicka på klänningen här nedanför för att komma till alla mina annonser på Tradera :)     ...

Av Sara - 14 januari 2016 13:33

Chip och välkommen tilll hajk... ;) OOh, jag var världens lykligaste lilla klädälskare här om dagen! Fick ett paket från Collectif fyllt med massa härligheter. Och ALLT passade! Inte något jag är van kände jag. Kommer bilder, det lovar jag ;)Håller ä...

Av Sara - 13 december 2015 21:32

Hej, hoppas ni har haft en trevlig lucia. Längesedan jag skrev något här så ni förtjänar väl en liten uppdatering. Jag bor kvar i en lägenhet i Arvika, Värmland (drömmer fortfarande om hus). Fått fast jobb på hemtjänsten och trivs väldigt gott. Bra k...

Av Sara - 2 januari 2015 19:08

Peppning behövs denna dagen känns det som. Så gör ett försök för att påminna mig själv:* Jag är bra som jag är. Både utseende och personlighet, alla har brister. Gäller bara att göra så gott man kan :)* Det var en mening med att jag inte kom in på sk...

Av Sara - 5 juli 2014 19:59

"Don't tell me you wanted meDon't tell me you thought of me"Ska ge upp karlar och skaffa katt istället... ...

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards