itsjustmylife

Alla inlägg under maj 2012

Av Sara - 24 maj 2012 11:58

Idag är det ännu en fin dag, dock inte riktigt lika fin som de dagar då man är bunden att vara inomhus (jobbbar) ;) 
Ska iväg och hämta upp Linnéa senare, hon ska med mej när jag tar ut min pstav idag. Den har börjat jävlas med mej!

Kan inte säga att det har hänt så mycket intressant som jag kan uppdatera om, en av mina bästa vänner har fått en liten tös den 14 maj, som fick heta Linnea :) Skickat ner en liten kofta till henne och blir massa presenter när vi åker ner v 27. För då har jag och älskling semester så då ska vi ta oss en tur ner till skåne och hälsa på dem :) Längtar!
Vi hittade förresten ett sommarland där nere som vi antagligen ska på som hette Tusselilla, tyckte vi verkade vara ett väldigt mysigt ställe så det är också något som lockar mycket :D Leka av sig lite och turas om att passa lilla Linnea :)


Hoppas att värmen håller i sig så det snart blir varmt och gött i vattnet, vill ju använda mina nya och fina badkläder :)  


Säljer lite saker på tradera nu också, måste försöka samla in lite cash eftersom man ska ha råd att ha semester ;) 
Så här kommer en länk till det :)
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2215175 


Ha en superbra fortsättning! Kram

Av Sara - 7 maj 2012 20:23

Tänkte lägga upp lite bilder på vad som inhanlats på Change i helgen, eller rättare sagt vad jag fick ifrån Change av älskling :) 


min nya übersöta bikini :D



 En röd baddräkt, alltid bra att ha och satt riktigt bra :D


   

    Denna bh-top med ett cherry mellan boobsen - kan de någonsin bli fel?! ;D <3 och söta trosor till! 

 

Och vääääärldens mest bekväma bh, söt och såå skön! Vill inte tvätta den, vill ha den jämt ;D haha!Och matchande trosor till! 


Tack min fina älskling, men nu har han något fint att titta på också! ;) <33 


Puss

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards