itsjustmylife

Alla inlägg under januari 2015

Av Sara - 2 januari 2015 19:08

Peppning behövs denna dagen känns det som. Så gör ett försök för att påminna mig själv:

* Jag är bra som jag är. Både utseende och personlighet, alla har brister. Gäller bara att göra så gott man kan :)
* Det var en mening med att jag inte kom in på skolan jag ville nu, framtiden har något speciellt åt mig.
* Jag har jäkligt bra folk runt mig. Både vänner, familj och arbetskamrater.
* Jag har ett jobb, baskemej inte alla som har det i dessa tider!
* Har blivit bättre på att ta hand om mig. Inte alltid tänka på alla andra först.
* Sen jag slutat gymnasiet så har jag aldrig bett om att få låna pengar av mina föräldrar. Alltid klarat mig. 
* Har blivit 100 gånger bättre på att hålla ordning sen gymnasiet ;)
* Även om min högsta önskan just nu (som är att få mig ett litet hus/stuga på landsbygden) är väldigt långt borta. Så kan jag drömma, planera, och hoppas. Hoppas att jag inte är riktigt så långt ifrån som jag antagligen är..

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards