itsjustmylife

Alla inlägg under januari 2011

Av Sara - 13 januari 2011 11:37

Happ, då får man inte äta neovletta längre. Dumma jäkla ungdomsmottagning! 

Inga drop in tider och är strängare på att dela ut ppiller! Tacka vet jag värmland<3

Då vill dom jag ska äta hormonfria ppiller eller sätta i en pstav. Men då kommer mensten krångla i början och sen utebli.. Vill inte!! Annars vill hon att jag fixar en pring som man har i sig som en tampong 3 veckor i månaden, sure! men kostar 316 kr för 3 månader! HALLÅ jag har inget jobb!! 

Kondom? Baah... vill fan inte! 


Nej stan och fika snart känner jag!

hejdå.

Av Sara - 10 januari 2011 15:32

Tränade igår på gymet - härligt! men idag har jag träningsverk, vilket iof är ganska härligt det med ;P

Var på af idag för att lämna in papper så man får några kronor på kontot! gick till hm och köpte svart nagellack och köpte s-krokar på clas ohlson för att hänga upp några ljuslyktor. ^^

Skulle ju köpa frimärken och posta iväg lite cv:n men glömde det, så får bli ica snart! VILL INTE - JAG FRYSER! ._.

Av Sara - 6 januari 2011 22:57

Jaha ja! Jag skulle egentligen blivit med Johan ner och tränat idag men vägrade att gå utanför dörren idag när det var sånt väder! ._.' Så istället när han tränade så hängde jag in alla rena kläder, dammtorkade i alla rum, lagade vantar och såg färdigt på Australia. Älskar den filmen - finns sällan filmer man vill se 4 gånger, men denna är det inga problem med! :] 

Nu på kvällen har vi sett på Göta kanal 3, och vad ska man säga.. Svensk film i ett nöt skal men den har helt klart sin charm den med. ^^, 

Kanske blir att bada eller åka till Valbo köpcentrum och Ikea i morrn får se vad gubben tycker! 

Måste ut och ta lite bilder också, fast just nu känns det som snön inte försvinner än på ett tag! Man kanske borde ordna pulka race här med "Sätra pojkarna". Jag kan ju leka fotograf eftersom jag inte är lika ungdomlig i sinnet som dom är :) Men lite vill jag tusan åka!! ;)

Av Sara - 4 januari 2011 22:34

Är tjejig och försöker att göra fransk manikyr på mina naglar. Märkte innan jul att HM:s turkosa nagellack inte försvann från naglarna - utan när man tog bort det så såg nageln förtfarande turkos/grå ut.. och det är nageln fortfarande! Så mer nagellack på för att dölja!..

I morgon ska vi en snabbis till Lidl för att köpa billig pizza, på hemvägen ska vi förbi Läkerol arena för att hämta ut ishockey biljetter - måste ta reda på om Patrik vill med också!  Tänkte träna också men det får nog bli i övermorgon eftersom vi har tvättid i morgon och kommer antagligen försöka städa ur ännu mer ur vårt förråd än vad vi redan gjort idag!  Fullt upp de närmsta dagarna ^^

Av Sara - 3 januari 2011 14:42

åh mår äntligen bättre!

Har nu för någon dag sen börjat jobba på mitt självförtroende igen - och det var väl på tiden.. Kommer ju ta ett bra tag innan det blir bättre men nu har jag i alla fall börjat! 

Känner att min armbåge än en gång måste tränas upp för den börjar vika sig när man anstränger musklerna runt om :/ 


På nyår så åkte vi skoter (my first time och skit kul var de!), sen var vi och åt tacos hos Ingrid och senare på kvällen till en fest utanför Alfta. Mycke vänner, skratt och härlig dag helt enkelt. 


Vad gjorde ni på nyår?

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards