itsjustmylife

Alla inlägg den 16 december 2013

Av Sara - 16 december 2013 15:30

 
Mina två favorit bloggerskor har en julutmaning där man kan vinna massa fint. Hur kan man låta bli att vara med? :) Retrolover och Candy!
Idag handlar det om att berätta om tips man har på julklappar för en hållbar utveckling. 
Själv har jag försökt att handla en del julklappar second hand. För vad är egentligen fel med det? Jag skulle absolut inte ha något emot att jag fick begagnade saker, snarare tvärtom. Jag tycker snarare att det är viktigt att en present är tänkt till en viss person. Det ska spegla personen och vad som passar den. Hittar man då den presenten i en second hand butik så tycker jag bara det är bra och roligt. Där kan man inte direkt gå efter en (TRÅKIG) önskelista. Utan hittar saker lite random, och det gillar verkligen jag! 
Här i min pakethög gömmer sig lite olika fynd ;)
 

Puss

Av Sara - 16 december 2013 15:04

En riktigt grå och trist dag idag när man tittar ut genom fönstret, en molande huvudvärk är jag gynnad med idag också. 
Jag har försökt att packa ihop lite mer av allt som ska bli med i flytten och resan över jul, tvättat och ska kanske köra utemöblerna till Carro sen också, lånade dem av henne :) Även pillat lite på mormor/morfars fruktkorg som dom ska få. 
Tycker det är så svårt att packa, jag vet liksom inte var jag ska börja och sen blir det lätt "behöver jag denna innan jag flyttar?". Skulle man behöva den innan så blir det ett helsike.. (det har redan hänt, haha) xD

Hoppas ni har en bra dag. Puss

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards