itsjustmylife

Alla inlägg under oktober 2012

Av Sara - 17 oktober 2012 15:46

Här kommer bilderna på det som jag köpte på burleskloppisen, men som inte passade så bra tyvärr.  

Ljusblåklänning med små vita hjärtan. Storlek 36. Jättesöt verkligen! 50 kr + frakt.

   
Figursydd beige/creamfärgad klänning i storlek 36.  Helt lovely, tyvärr har jag gått upp i vikt och inte riktigt fattat det än ;) 80 kr + frakt

 

En gudomligt fin bh som tjejen jag köpte den av bara har haft hängandes som prydnad på väggen. Både hon och jag hade för små bröst för den. men en 75C skulle den nog sitta bra på :) 70 kr +frakt

 
En body med resår i midjan och lite spets i kanterna. Tror den är snyggast på en small eller medium :) 50 kr + frakt.


Kan eventuellt mötas upp i Stockholm om någon är intresserad.
Kram

Av Sara - 17 oktober 2012 11:35

Halloj!
Ligger i min och min sambos emorma soffa, är lite förkyld så känner mig ganska hängig. Har spenderat morgonen med att kolla på Torka aldrig tårar utan handskar, först var det mest för att jag var intresserad av att få reda på hur det var under den tiden och varit intresserad av Jonas Gardells arbeten. Men sen fick jag också veta att serien är inspelad i den ort jag är uppvuxen i. 
Vilket gjorde att jag blev allt mer tvungen att se serien. Har nu sett 2 avsnitt av 3 och tycker att det är en väldans bra serie, kanske lite rörig ibland när det hoppar fram och tillbaka mellan olika saker. Men överlag bra. :)


Jag har inte haft chans eller ork heller för den delen att visa vad jag köpte på burleskloppisen som var för ett tag sedan. Köpte 6 saker (allt utan att pröva där, mycket folk och väldigt varmt) varav 2 jag blev nöjd med :p
Det jag blev nöjd med finns på bilden här nedan.
Det som inte satt så bra på mig ska jag lägga in i ett senare inlägg tänkte jag. Kanske skulle det passa någon av er? :)


 


Ha en fin onsdag allesammans! Kram

Av Sara - 9 oktober 2012 20:39

Nu är jag inne på 4 jobbdagen, tre kvar.. Är redan sjukt trött och ont i kroppen. Men får försöka att tänka positivt att ja man har ju kommit över hälften av dagarna i alla fall. Man känner att man har ett tungt arbete. 

Bestämde mig för att baka en kaka igår trotts att dagen varit mestadels kass. Och kakan blev inte lika god som jag hoppats. Så den får hoppa in i frysen så kan man bjuda på den med glass till - då tror jag det kan bli bra :P


Kollar på blocket efter någon billig bil och kollar på äntligen hemma, men ska nog ta och sova. Har noll ork. 

Btw jag hatar henne. 

 

God natt :)

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards