itsjustmylife

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Sara - 21 oktober 2012 19:19

Tänkte lägga upp några bilder av mina favorit fotografer. Så lånar bilderna av dem :)


 
Fotograf Josefine Jönsson, Modell: ElegyEllem


 
Fotograf: Emmelie Åslin, Model: Calamity Amelie


 
Fotograf: Emmelie Åslin, Model: Calamity Amelie



Fotograf: Emmelie Åslin, Model: Lenore Caine 


Länkar till fotografer och modeller.
ElegyEllem
Josefine Jönsson
Emmelie Åslin
Calamity Amelie
Lenore Caine



Ha en fin kväll! Kram

Av Sara - 21 oktober 2012 15:24

Blir lite kluven. Samtidigt som jag blir irriterad över att det redan börjas sälja julmust och annat julpynt i butikerna, så längtar jag till julen så jag håller på att bli tokig.

Det är för mig den absolut bästa högtiden. Jag kan hoppa över allt annat, bara jag får fira julen med nära och kära :)
Vill ha rent och fint, byta gardiner och upp med pynt. Sen ska det vara massa paket och en fint dekorerad gran.
Jaaa.. När det gäller julen så vill jag ha traditioner och följa dem så mycket det går :)
Det brukar vara jag, mamma, papp, brorsan och min sambo som firar jul tillsammans.
Såhär såg det ut hemma hos mig förra året :)
 



Här kommer en bild som får mig att skratta oerhört. Dock har inga på min Facebook uppskattat min humor ;)
 


Kram

Av Sara - 21 oktober 2012 10:20

God morgon på er allihop :)
Dagens väderlek är mulet och grått.

Dagens händelser blir följande: Hjälpa svärmor att lyfta in utemöblerna, iväg och kolla på ett hus på Ingarö för skojs skull :) Sen vet jag inte riktigt vad som händer.
Men igår gifte sig Sebbes kusin och hennes sambo sig i deras vardagsrum, så man kanske borde åka förbi och säga grattis.
De är ju säkert bakis, men ändå ;)


Min lilla morfar ligger på sjukhuset också. En liten hjärtinfarkt och lunginflammation på det. Känns ju inte helt bra måste jag säga. :'( Skickar iväg ett litet kort till honom idag och säger till honom att ge sig med dessa dumheterna. Nej då, men att han får se till att krya på sig snabbt i alla fall


Ha en fin dag. Kram

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards