itsjustmylife

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Sara - 24 september 2010 15:16

Hmm, skulle ha packat ihop mina saker i stugan idag, eftersom i helgen ska allt med till Gävle och vi åker 08.00 i morgon! Har nog gjort allt annat än att packa egentligen. Fyllt på mobilen, kollat massa avsnitt av Scrubs (första säsongen), Fb, skriva upp vilka saker jag vill att mamma och pappa tar med av mina saker ifrån värmland, hängt upp tvätt osv osv ^^, 

på tisdag blir det anställningsintervju för extra jobb, torsdag möte med jobbcoachen, lördag feeeest på Tranan med folk och Adept på scenen! ;D 

I kväll ska vi packa lite mer, äta tacos hos Johans mamma och packa lite till.. 

Förlåt att jag tjatar om flytten, men det är ju bara det som händer i mitt liv just nu :/ Det och söka jobb. Sorry guys! 

Har fått tag i A day to remembers skiva "Homesick", Alla asking alexandrias skivor och Yashins skiva ^^ Passade på att få mej Carmen Electra's strip aerobics skiva xD Kommer aldrig stå framför tvn/datorn och testa att träna så ens xD 

   Missi-miss-miss :D <3 

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards