itsjustmylife

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Sara - 10 oktober 2013 19:15

Hej sötisar.
Hoppas ni har haft en bra dag! min dag har varit väldigt seg.
Sitter i soffan under en filt och har tänt lite ljus, och lyssnar på regnet som slår som fönsterbläcket. 
Ganska mysigt får jag väl erkänna :) 

Jag har ju inte visat er min fina Mrs Murphy tavla jag har beställt. Jag väntar nu på att den ska levereras, eller att jag får papper om att hämta ut den någonstans :) Älskar den!
 
(Sorry för den dåliga bilden)

Har ni några planer inför halloween än då? :)
För mig ser det ut att bli en tur till Berliner Nacht med Carolina. 
Vet inte vad jag ska klä ut mig till än, tycker alltid att det är så svårt... 
Kom gärna dit vetja!
 

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards