itsjustmylife

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Sara - 8 oktober 2013 18:21

Halv ligger hemma i soffan med feber och ont i halsen. Igår va febern nästan uppe i 40 grader och jag hade gråtattacker som kom lite då och då. Tack febern för det. Men idag har febern gått ner till 38 så det är hanterbart i alla fall.
Sötaste Carro skickadee vid lunchtid om hon skulle komma över och vara sällskap och ta med lite lunch. Och det fick hon ju mer än gärna! Hon hade med sig pannkakor, apelsiner, vindruvor, wienerbröd och till och mer prover på shampoo och hårspray <3 Sötaste! 
Jag blir verkligen väldigt ensam när jag är sjuk och vill gärna ha någon i min närhet då, så det var galet uppskattat <3

Jag fick ett härligt samtal nyss också. Fick frågan om jag vill vara brudtärna på en underbar väns bröllop nästa sommar. Klart jag vill :) <3

Hoppas ni har det bra där ute i höst Sverige :)

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards