itsjustmylife

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Sara - 13 september 2013 19:18

På tal om drömmarnas värld så ligger jag i badet med levande ljus och vin,
efter en jobbdag som inte alls varit mysig.

Det jag tänkte del med mig av egentligen var drömmen jag hade inatt. 
Jag födde en riktigt söt liten bebis. Dock var jag världens sämsta mamma..
Jag och min sambo hade inte förberett eller köpt något!!
Jag ber min mamma som håller barnet att känna om blöjan behövde bytas (blöjor fick vi några på BB). 
Blöjan behövde bytas, men det var sängdags och jag glömde bort att byta den i alla fall! :S 
Vi hade ju ingenstans där barnet skulle sova, och jag lägger inte ens barnet med mig. Jag lägger den i en korgstol - där katten brukar ligga! Jag hade i alla fall vettet att byta ut filten som låg i stolen. 
Eftersom vi inte köpt något så hade barnet inga kläder. ingenting!! 


Jag har haft ångest över denna drömmen hela dagen. 
Måste skriva upp drömmen i min dagbok sen, så jag kan gå tillbaka och tänka "Tjoho, jag glömde inte att byta blöja på barnen" när jag sitter där med ett par kids :)


Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards