itsjustmylife

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Sara - 26 mars 2013 09:39

Efter att ha jobbat några dagar så är jag ledig. Ligger i soffan och kollar på alla saker som ligger runt i lägenheten, och bara hoppas att de lägger sig på rätt ställe av sig självt. 
Blir så trött av att se alla saker som ligger! Vill ha fint och i ordning. Men lite svårare att plocka undan sambons saker då jag inte vet var de ska vara...

Igår blev det att beställa lite skor inför våren och sommaren! 

 
Helsvarta skor är så snyggt och praktiskt
 
Blir snyggt till mina sailor shorts och mitt röd/vita linne till sommaren :)
 
<3
 
Vet inte om dessa kommer passa, men värt ett försök! ;)
  
Och dessa är ju bara ren kärlek! <3 
Var försvårt att välja vilka skor jag helst ville ha! Och de svarta översta skorna BEHÖVDE jag verkligen.
Plus att man får ju bra rabatt på Skopunkten också :) 

Kram på er sweeties!

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards