itsjustmylife

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Sara - 15 mars 2013 18:12

Jag hittade denna bilden när jag kikade runt lite på google. 

Var det inte en väldigt annorluna och härlig idé - i liked it. Men skulle jag välja att ha fingeravtryck istället för min mans namn, så skulle nog ändå vilja ha datum i som vanligt också - kanske mitt emot. 

Har aldig sett ringar med fingeravtyck förut :)

 

Av Sara - 15 mars 2013 12:01

Vilken vacker dag det är idag! Solen lyser och bara någon minusgrad sist jag kollade termometern.

Dock ligger jag i soffan och läser "Elsa Billgrens vintage" och blir shoppingsugen ;) 

 

I morse skickade jag iväg en spontanansökan till butiken "Pistill".
Pistill är en erotikbutik som ligger på drottninggatan 100 i Stockholm. Ni borde verkligen ta er ett besök dit! Väldigt söt butik och känns verkligen glamourös. Inte alls snuskig och slibbig som vissa erotikbutiker kan göra :) 

Ja, jag är väldigt öppen och tycker att det är väldigt roligt att prata sex och sexrelaterade saker. Det rör mig inte i ryggen :) 

Fick svar ganska nyss och de hade tyvärr full personalstyrka nu, men de skulle spara mitt Cv till framtiden. :)

Åh vad det jobbet hade passat mig perfekt! <3

 
Bildreferens

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards