itsjustmylife

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara - 7 februari 2013 22:00

Japp, den 16 januari la jag en order hos Elbastardo. Prima, har handlat där förut och varit fina saker osv. 

Det går snabbt med att få hem paketet och tänker inte så mycket mer på det. Tills jag kommer på - men vad tusan! jag beställde ju också en plånbok, var är den? Mailar till dem och frågar, tar ett par dag och får svar av ägaren att hon varit på semester och att de som jobbat inte hittat min beställda plånbok. 
Då känner ju jag som köpare att borde inte de som jobbade  kunnat skriva en lapp och skickat med, eller mailat mig? 
Hade jag inte kommit på att den fattats så hade jag betalat för något jag inte fick. 

Nej men jag fick i alla fall ett mail den 2 februari med plånboksmodellen jag ville ha och alla färger så jag kunde välja om jag ville ha någon annan. Nu har det gått 5 dagar TILL sen jag svarade. Inget mail att det är ordnat/ingen plånbok.

Tråkigt tycker jag. Detta borde kunnat sköts snyggare. 


men men.. 

 

Av Sara - 7 februari 2013 20:25

Jag sitter och kollar runt på Asos.com, de har en STOR REA. Hittade en del fint, men det är detta jag är mest sugen på att köpa. Verkligen klassiska klänningar även om de har en liten twist då den ljusa är öppen i ryggen och den röda har spets i ryggen :) 

   

Tyvärr så är det kanske inga kläder man använder varje dag - om det ändå vore så <3 

Älskar verkligen att få göra sig i ordning och ha riktigt fina kläder.

Man mår bättre och känner sig glad ! 


Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards