itsjustmylife

Alla inlägg den 9 januari 2013

hej

Av Sara - 9 januari 2013 19:37

Ja, idag har fotograferingen med Fräulein Frauke och hennes man varit. 

Var väldigt trevligt och roligt :) 

Det var lite arbete - för oss allihop, haha ;) 


Jag kommer inte ha någon bild att visa förens tidningen är ute tyvärr. Men jag förstår ju varför också.

Ska ju vara lite spänning också. Tidningen kommer ut i mars så håll ut ;) 

Får se om jag lyckas hålla mig haha! 


kram

Av Sara - 9 januari 2013 10:44

God morgon (?) 

Dagen började med att jag vaknade när min sambo gick till jobbet, la mig och läste i "50 nyanser av frihet" - och även den är bra ;) Den 3:e boken i "50 nyanser" serien.

Har precis gjort en inköpslista, då vi ska handla efter jag varit hos Fräulein Frauke. 

Man tror alltid att det inte är så mycket som ska handlas - men baskemej så blir det en hel drös ändå! 

Så just nu sitter jag i soffan och kollar på Simpsons, ska väl ta och hoppa in i duschen snart också. 


Klippte av grenarna på våran gran igår. den ser lite rolig ut ;) 

Take a look! 

 

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards