itsjustmylife

Direktlänk till inlägg 11 december 2012

läsning

Av Sara - 11 december 2012 18:29

Igår påbörjade jag läsningen i den berömda boken "50 shades of Grey", och redan från första sidan så var jag fast.

Ska bli intressant och se om de lyckas vara en bra bok helt igenom.

  Blir nog spännande läsning ;) 


"Romantisk, befriande och fullkomligt beroendeframkallande.

När litteraturstudenten Anastasia Steele intervjuar den framgångsrike vd:n Christian Grey blir hon helt tagen - han är ursnygg, men skrämmande. Övertygad om att hon inte kommer att träffa Grey igen gör hon allt för att glömma honom, tills han en dag dyker upp på hennes jobb och bjuder ut henne.
Den naiva och oskuldsfulla Ana blir förskräckt när hon inser hur mycket hon vill ha Christian, och när han varnar henne för att komma honom nära blir hon bara mer intresserad.
Men Christian Grey är ingen vanlig man - stormrik, passionerad och kontrollerande, med mörka hemligheter som döljs bakom den perfekta ytan. Snart upptäcker Ana mer än hon någonsin kunnat ana om sina egna begär, och allt det Grey gömmer för omvärlden ...

E L James trilogi slog ner som en bomb när den publicerades. Efter bara sex veckor i bokhandeln hade 10 miljoner böcker sålts i USA och succén fortsätter utomlands där 37 länder har köpt rättigheterna. Dessutom ska böckerna filmatiseras."


 
 
Elina

Elina

11 december 2012 20:40

Den är ju så jävla bra! Älskar den! Läser du den på svenska eller engelska? :)

http://marklar.blogg.se

 
Elina

Elina

11 december 2012 21:23

Det gjorde jag med! Det enda jag gjorde när jag läste den var att läsa haha. Antar att du kommer bli lika besatt som mej om du redan gillar den haha :D Känns meningslöst att läsa någon annan bok än resten i serien när man lust ut den. Jag väntar på julafton då får jag andra delen haha

http://marklar.blogg.se

 
Emma

Emma

11 december 2012 23:05

Jag med. :D

http://Www.eembla.blogg.se

 
Johannas Rockabilly & Vintage

Johannas Rockabilly & Vintage

12 december 2012 11:59

Åh, låter spännande! :)

SV: Okej förstår de då, får se om jag har råd att köpa biljett nästa år :)

http://johannasvintage.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 16 januari 2016 12:11

         Här är två saker som jag säljer också tex. Klänningen ligger på Tradera men det gör inte kappan. :) Klicka på klänningen här nedanför för att komma till alla mina annonser på Tradera :)     ...

Av Sara - 14 januari 2016 13:33

Chip och välkommen tilll hajk... ;) OOh, jag var världens lykligaste lilla klädälskare här om dagen! Fick ett paket från Collectif fyllt med massa härligheter. Och ALLT passade! Inte något jag är van kände jag. Kommer bilder, det lovar jag ;)Håller ä...

Av Sara - 13 december 2015 21:32

Hej, hoppas ni har haft en trevlig lucia. Längesedan jag skrev något här så ni förtjänar väl en liten uppdatering. Jag bor kvar i en lägenhet i Arvika, Värmland (drömmer fortfarande om hus). Fått fast jobb på hemtjänsten och trivs väldigt gott. Bra k...

Av Sara - 2 januari 2015 19:08

Peppning behövs denna dagen känns det som. Så gör ett försök för att påminna mig själv:* Jag är bra som jag är. Både utseende och personlighet, alla har brister. Gäller bara att göra så gott man kan :)* Det var en mening med att jag inte kom in på sk...

Av Sara - 5 juli 2014 19:59

"Don't tell me you wanted meDon't tell me you thought of me"Ska ge upp karlar och skaffa katt istället... ...

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards