itsjustmylife

Alla inlägg under november 2012

Av Sara - 7 november 2012 18:44

Har alltid en flaska med Aleo Vera dryck i väskan, speciellt när jag jobbar :) Så sjukt gott nomnom! 
Finns på vissa Pressbyrån butiker till exempel. Mumma! 
 
Har inte hunnit testa den vänstra, har inte hittat den i någon butik heller. Någon av er kanske har testat den? :)

Idag har jag jobbat, jobbar på hemtjänst för den som är nyfiken.
När jag kom hem så gjorde Sebbe pommes och kebab. Så gott men man bli alltid äckligt mätt^^

Såg på retrolovers blogg att hon ska få barn i April. Flera av mina vänner har barn och jag börjar verkligen bli sugen på att skaffa en liten. Men tyvärr (och tack och lov) så tänker jag för mycket praktiskt och vet att det är smartare att vänta tills vi skaffat hus och samlat på oss lite mer pengar så vi absolut kan ta hand om barnet så bra som möjligt. Alla säger att vi ska vänta, men att höra att man ska vänta ger lite motsatt effekt på mig måste jag säga. Kanske är det barnet i mig som sätter sig på tvären då? ;) 
Nej mysigt att ha en liten och busa med, ta hand om, trösta och få vara med så mycket man kan.

Klart att det kommer vara tufft ibland att ha barn, det förstår man ju! Inte få vila så mycket som man egentligen kanske behöver och man behöver ju absolut anpassa sig mer. 

Men jag är garanterad på att jag hade klarat det fint. Det sägs att man har en anledning till att man lever.
Jag tror jag lever för att ta hand om min familj! <3


Ha en fin onsdagskväll allihop! 
Här kommer en bild på mig för lite drygt 2 år sedan, då jag tog studenten. 
 

Av Sara - 2 november 2012 18:35

Sitter nu i soffan och tittar på Tummelisa, har inte sett den förut. 

Gjorde rostad sötpotatis, färsbiffar och rödvinssås till middag för mig och min Sebastian. Såklart var han inte så hungrig när han kom hem. haha ^^ typiskt! 
Han ska och säga hej till några airsoft polare. Skyll sig själv, jag ska ligga på soffan och ha levande ljus och äta kladdkaka! ;) <3 
Jag jobbar i helgen och i morgon ska han supa sig redlös och otrevlig så jag ska köra själv till och från jobbet på söndag. 
Kommer vara så otroligt nervös, men kommer säkert gå bra :)

Ha en fin kväll, för det ska jag. Kram

 

Av Sara - 1 november 2012 20:13

Sorry för dålig uppdatering allihop! 
Har jobbat häcken av mig ett tag nu och ska väl fortsätta så ett tag. Jobbar 6 dagar denna vecka, men nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar. Så då blir det nog bättre uppdatering! :) 
Är ledig i morgon och det ska bli så himla skönt! På jobbet frågade de om jag inte kunde jobba i morgon också - men 7 dagars jobbvecka kändes sådär tyckte jag.. :S
Än en gång har jag väldiga shopping cravings, ska man ta en tur till Ikea i morrn eller bara stanna hemma. Får känna efter i morgon istället antar jag ;) 

Hittade lite bilder på mej från förr tills nu som jag tänkte dela med mig av: 

                          Ja lite blandat. Från "normal" till metal till hardcore till rockabilly (var dock bara påväg på bilden där jag är rödhårig ^^)

God natt vänner <3 Kram

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards