itsjustmylife

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Sara - 9 november 2012 21:03

Ja vad ska man säga, vissa dagar känner man att man verkligen har lust att blogga. Vissa dagar har man varken ork eller riktigt känner för det.  Idag har jag verkligen haft blogg-sug! ;)

Köpte mig ett nytt paraply i veckan som jag är helt kär i! 
Det är så fantastiskt sött, stort och verkar hållbart! 
Märket heter Lisbeth Dahl och jag köpte faktiskt mitt paraply på en leksaksaffär i Orminge centrum. 
Denna var det jag dreglade på i flera veckor, men kom hem med den som är under! :)
   

Den söta rosetten som finns vid handtaget finns även på den prickiga! :)


 


Gav 249 kr för mitt paraply. 
Fann dem även på dessa hemsidor: 
Tulipa.nu
Femelint.nu

Av Sara - 9 november 2012 17:57

Undrar bara, ni som skriver kommentarer till mig  - ser ni svaren jag skriver till er?
Finns en funktion på bloggplatsen som heter svara, när man får en kommentar.

Men vill bara kolla om ni får svaren från mig? 


Ha en fin kväll!

                                                                                                                                                                         

Av Sara - 9 november 2012 16:02

När man jobbade i butik fick man alltid höra att tillfället gör tjuven. Öppna bara kassalådan litegrann, stå på rätt sida av glasmontern när du visar smycken och så vidare. 
Jag har en av dessa härliga PMS kvällar nu och börjar såklartfundera. Värre än Carrie i Sex and the city, då är de fan illa ;) 
Jo back to topic. Att om tillfället gör tjuven, då borde väl det gälla allt? 
Tillfället gjorde otroheten. Tillfället gjorde mordet. Tillfället gjorde ... ja osv. 
Vet nu inte riktigt var jag ville komma med detta.  ._.
Skulle man tänka såhär så skulle man behöva tänka sig för i alla situationer.
Inte låta sin parter gå till krogen för där kan det finnas attraktiva personer. 

Inte låta någon komma på middag eller gå till resturang för där finns det knivar.


Om allt jag skriver nu låter totaaaalt korkat så skyller jag absolut på min pms-hjärna som alltid spökar med mig när det börjar närma sig.. :s

Fotbad och ansiktsmask ikväll indeed! ;) Kram

Av Sara - 9 november 2012 12:40

Tjosan tjosan! 
När jag vaknade så satte jag mig och läste runt lite på mina dagliga bloggar, där bland bettybones.
Som hade gjort inlägg med såå snygga byxor och länkat till sidan. Och jag vart ju inte förvånad när det var Sourpuss. Detta underbara märke som inte är allt för dyrt och har så mycket snyggt till lite blandade stilar! :) 
Jag slänger ihop en beställning och tar reda på vad frakten ska gå på. Vill jag inte ha några spårningssiffor och sånt så blev det typ 500 kr och ville jag ha spårning på paketet så blev det ca en 50-lapp extra om jag kommer ihåg rätt. Men min beställning kom upp på 1880 ca och då betala frakt på 500 kr till kändes ju lite sådär.. 
De kunde ju ha någon rabatt eller så när man handlar för en viss summa, som vissa andra butiker har. 
Kan lägga in bilder på vad jag tänkte köpa, blev inte något utav det pga frakten.. 


           

De rosa och blå skorna vet jag inte riktigt vad jag skulle ha till, men de är ju bara så söta! :)
Allt detta för ca 2000 känns inte som så mycket pengar tycker jag. Om man jämför med att köpa i butik i Sverige då man kanske får 2-3 produkter för det priset. 

Ha en fin dag! Kram Sara

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards