itsjustmylife

Alla inlägg under juni 2012

Av Sara - 20 juni 2012 19:33

Godkväll ! 

Nelly.com har en tävling där man ska designa en väska. Jag älskar ju sånt så hängde på med en gång! :) 

Här ser ni min rockiga/rockabilly aktiga väska :) 


 

Rösta om ni gillar den :D 

 

Puss!

Av Sara - 19 juni 2012 16:00

Måste ju såklart tipsa om en köp och sälj sida jag har fixat till på facebook! 

Vi börjar bli ett gäng och det är ju jätte roligt! :) 

Söker ni på "Säljes/köpes rockabilly, pinup, burlesque, 60-tal" så borde det komma upp, annars kanske denna 

länken fungerar :) 

http://www.facebook.com/groups/142974435822919/




Bye sweeties! 

Av Sara - 19 juni 2012 10:43

 Japp, jag och chefan dansar loss ;) Vanligt vitt linne med lite spets, svart pennkjol med vita prickar och ett rött skärp, röda läppar och hade en röd väska <3 och inte att glömma! röda pumps med vita prickar! 


Ska snart iväg och jobba, har ett kvällspass idag. Skönt att göra något vettigt. Låg i princip i sängen hela dagen igår. Allderles för grått väder för att få ork till något ;D haha. 

På fredag kommer min älskling till Arvika och då blir det massa mys! På lördag ska vi på dans i Glava, då Top Cats spelar där :) Ska bli riktigt roligt! Hoppas bara att Sabine och markus ska med, annars åker vi väl själva ^^


Händer inte så mycket så har inte något speciellt mer att berätta. 

Har köpt mej en begagnad Pinup Girl Clothing klänning, fast den får ni inte se bild på än ;) hihi! 


Puss på er sweeties!   

 
Av Sara - 14 juni 2012 20:21

Ja jösses! Efter att än en gång ändra vad man ska ha på sig på centerfesten, så är det nog äntligen bestämt! Vita tights/cykelbyxor med spets och över det en luftig svart tunika, med röda asseccoarer till funderar jag på nu :) hinner kanske ändra mej igen xp svårt sånt här.. de har en mekaninsk tjur där!!!! Efter några drinkar kanske man vill upp på den dä, då är det dumt att ha en tight klänning ;) hihi Sweet dreams

Av Sara - 12 juni 2012 09:13

Har inte papper och penna i närheten så gör en ta med lista på saker som jag måste ta med till jobbet på lördag. Åker nämligen direkt från jobbet till Sabine för att göra mej i ordning för festen på kvällen. 
Känner ni att jag missar något på är ni välkomna att ge förslag ;)


*smink

*rätt kläder

* skor

*väska

*hårrullar

*hårspray

*alkohol

*hårspännen

*smycken

*alvedon


pja, där tog nog min lista slut för tillfället :/ känns som jag glömt hur mycket som helst :P


Tjüss 

Av Sara - 11 juni 2012 22:29

Oh yeah, jobbar arslet av sig ;) nej inte riktigt men inte långt ifrån heller. Händer lite saker i privatlivet som inte direkt äger, men sånt man får leva med ibland antar jag.. kommer inte dela med mej mer om det, men ifall ni skulle märka att jag vore nere eller liknande :p Bloggar för första gången ifrån telefonen vilket inte var det lättaste :p Idag har jag varit med sötaste sabine, vi har gått runt i stan och då köpte jag mej en finfin bok där man ska skriva om typ släktforskning- fast ända bara den närmaste familjen typ så. :) sen köpte vi också lite alkohol. :) blir fest till helgen.med alla som jobbar på shoppingcentret, ska bli kul :) har fullt upp med att komma på hur man ska se ut ;) får komma bild senare! Helgen efter är midsommar (fest), och då vänder sommaren och det blir mörkare igen. Hur tragiskt låter inte det just nu? Speciellt eftersom det regnat ett tag och jag har inte ens hunnit med första doppet :)Känner att sängen kallar, ska jobba i morgon också så :) Hörs sweeties :)

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards