itsjustmylife

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Sara - 7 oktober 2011 16:10

Har kollat på sex and the city, en serie som egentligen bara består av reflektioner. 

Jag kan inte undgå att börja reflektera jag med. 

Jag har kommit framtill, att någongång måste jag tillbaka till Alfta och Gävle. Att se att orterna är det absolut inget fel på. Det är faktiskt riktigt härliga ställen! 

Det var bara allt som hände som gjorde det piss, ställena behöver inte ha med det att göra. 

Antagligen borde jag göra samma sak med Lindesberg och Grythyttan. Men dom ställena känns ju faktiskt urusla. Nja får se om jag har lust att åka dit.. 

Till att börja med ska jag förlåta Alfta och Gävle. Vill ta med min älskling dit och besöka alla guldkorn <3


Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards