itsjustmylife

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Sara - 11 juli 2011 21:12

Livet leker nu och stressen börjar försvinna. :) 

Sommarjobb.

Körkort.

Förhoppningsvis snart en bil. 

Är kär. 

Söker nya jobb som en tok. 

Får mer ordning i lägenheten varje vecka. Byta ut en möbel där och en tv där. Ett nytt överkast, få en kamin. Ja det blir bara bättre och bättre helt enkelt :) 


Väckte Sabine i morse med, taskigt :( haha! Men hon blev inte arg på mej i alla fall - så det var tur! :) 


Ledig i morgon och vet inte vad jag ska göra. Stod i vädret för någon dag sen att det skulle bli regn, jag hoppas innerligt att det var fel! Men vill verkligen ha en slapp dag i morgon, (Förutom att jag måste dammsuga) för sen jobbar jag fem dagar igen och sista dagen är en delad tur ._.' Så behöver lite vila nu innan^^ 


Sebbe har varit här nu i helgen och på fredagen grillade vi med Linnéa och Micke, på lördagen drog vi till Ikea och jag shoppade för alldeles för mycket (småsaker drar iväg :/), på söndag tog vi en "VI" dag - Spelade mini golf (jag vann!!), hade picknick i stormen och åkte hem och kollade film, åt lax med färskpotatis och till det hade vi citron och en sås med creamfraich, rom, citron och kryddor i :) YUMMIE!


Hejdå från tufftuff

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards