itsjustmylife

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Sara - 24 februari 2011 16:56

På månad fick det bli en panik packning för bestämde mej för att åka till värmland dagen efter. Åka tag- åka buss- åka buss = kARLSTAD. 

Spenderade tisdag och onsdag hos Kajsa men på onsdag eftermiddag åkte jag till Åmotfors och hjälpte mor o far passa Zafirah, min minsting kusin. Satan i gatan vad stor hon blivit sen sist jag såg henne :) Var hemma hos päronen ca 21. 

Idag har vi varit i Arvika och jag sprang runt med cvn och satte upp en lapp om att jag sökte lägenhet på en helt random anslagstavla mitt i centrum x) haha. 

I morrn kommer lite folk för att fira att jag fyllt år typ, blir trevligt att träffa folket! Och på lördag ska jag dra mej mot Gävle igen, får se om jag hinner sticka in huvet och se på brorsans nya lägenhet innan jag åker vidare. :)

Känner att det var skönt att träffa folket här borta, men nu saknar jag Gävle lite igen.. 

Krams

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards