itsjustmylife

Direktlänk till inlägg 23 december 2010

Hittat hos Jessica ^^

Av Sara - 23 december 2010 10:44

Ja.. Fann denna hos Jessica och blev sugen på att se hur mycket man kommer ihåg från 2010 ^^


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jag tog studenten, flyttade 40 mil hemifrån, varit på en ungdomsmottagning utan öppen mottagning, Har varit arbetslös och varit kär på riktigt.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Har aldrig nyårshöften.
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - Ja :)

4. Dog någon som stod dig nära? - Nej.
5. Vilka länder besökte du? - Inget :o
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Ett kärleksfullt år!!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - 25/5 Sara <3 Johan. och 10/6 Studenten!
8. Vad var din största framgång 2010? Att jag har såpass respekt med mej själv så jag umgås med folk som vill mej väl!
9. Största misstaget? - Uhm..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Har för mej att jag hade körtelfeber i början av året, inte säker om det var i år :o
11. Bästa köpet? - Min kalender tror jag. (som jag köpte till johan xD)
12. Vad spenderade du mest pengar på? Buss/tåg biljetter och sötsaker?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Presenten jag fick av johan på min student! <3
14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? - Lady gaga låtarna - alla ._.' och Adepts låtar spelades för fullt 2010!
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - måste nästan varit gladare tycker jag.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Varit med vännerna mer, det ångrar jag nu..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Varit hemma och surat xD
18. Hur tillbringar du julen? - Med mamma, pappa, Conny, Håkan, Lotta, Elin, Simon och Johannes. 
19. Blev du kär i år? - Ja!
20. Favoritprogram på TV? - Scrubs

21. Bästa boken du läste i år? - Att älska som en porrstjärna
22. Största musikaliska upptäckten? - A day to remember
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Minns inte vad jag fick O.o
25. Något du önskade dig men inte fick? - "Fem miljoner"
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Minns inte! 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Att jag hade mina vänner uppe i Gävle och att jag hade lättare att träffa nya vänner. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Alternativ/Vanlig tjej ._.
29. Vad fick dig att må bra? - Vännerna och Johan <3

30. Vilken kändis var du mest sugen på? - oh ^^
31. Vem saknade du? - Emmi och Sabine
32. De bästa nya människorna du träffade? Johan, Jossan, Patrik.


2010 var ett ganska härligt år, med mycket blandad känslor. Men så är det ju varje dag.. upp och ner, hit och dit :P 

2009 går det inte ens att jämföra med, det var ett sjukt år.. Thank God for 2010! and let's hope 2011 will get even better! :) <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 16 januari 2016 12:11

         Här är två saker som jag säljer också tex. Klänningen ligger på Tradera men det gör inte kappan. :) Klicka på klänningen här nedanför för att komma till alla mina annonser på Tradera :)     ...

Av Sara - 14 januari 2016 13:33

Chip och välkommen tilll hajk... ;) OOh, jag var världens lykligaste lilla klädälskare här om dagen! Fick ett paket från Collectif fyllt med massa härligheter. Och ALLT passade! Inte något jag är van kände jag. Kommer bilder, det lovar jag ;)Håller ä...

Av Sara - 13 december 2015 21:32

Hej, hoppas ni har haft en trevlig lucia. Längesedan jag skrev något här så ni förtjänar väl en liten uppdatering. Jag bor kvar i en lägenhet i Arvika, Värmland (drömmer fortfarande om hus). Fått fast jobb på hemtjänsten och trivs väldigt gott. Bra k...

Av Sara - 2 januari 2015 19:08

Peppning behövs denna dagen känns det som. Så gör ett försök för att påminna mig själv:* Jag är bra som jag är. Både utseende och personlighet, alla har brister. Gäller bara att göra så gott man kan :)* Det var en mening med att jag inte kom in på sk...

Av Sara - 5 juli 2014 19:59

"Don't tell me you wanted meDon't tell me you thought of me"Ska ge upp karlar och skaffa katt istället... ...

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards