itsjustmylife

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Sara - 8 september 2010 21:26

The ghost inside. Metal/hardcore. Riktigt mums :)

Av Sara - 8 september 2010 10:59

Shit! är pepp på nya lägenheten och planerar och planerar, men vet ju inte hur den ser ut. Och när vi skrivit kontrakt så tapetserar dom om och byter golv inom 90 dagar. Vilket betyder att vi antagligen bor där när dom ska fixa. Vet inte färger eller när man kan börja göra i ordning någonting. That sucks, men anyway - En FUCKING LÄGENHET!  :D  <3

Har nog aldrig kollat i så många hem inrednings kataloger på en och samma vecka! Tänker vad jag har för möbler, vad Johan har för möbler. Hur det kommer passa ihop osv. Var tvättstugan ligger? och om vi har någon balkong xD 

Jag är galen :D:D

Idag blir det att tvätta kuddar och gardiner osv, sånt som ska med till Gävle sen. 

Vi fick ändrat inflytten till 1:e oktober, allt för att slippa betala denna halva hyran ._. Känns bra att det flyter på lite nu. Men då blir man istället orolig för jobb.. vet inte hur länge jag har råd att bo där eftersom jag inte får några pengar och inte säkert får något jobb :/ 

Ursäkta för ett tråkigt inlägg, men blir så ibland! 

Jag måste försöka peppa mej själv och skulle uppskatta lite stöd! :) 

kram på er! <3

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards