itsjustmylife

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Sara - 14 augusti 2010 20:29

Har jobbat idag mellan 9.45 och 17, och i morgon blir min sista jobb dag. Känns både bra och lite ledsamt "/ Men på måndag åker jag väl kanske till Gävle då och lämnar lite Cv:n och lite så antar jag. Och då kommer jag åka från Arvika vid 06.53 och är i Gävle vid 15.45, suck.. Sen springa runt i alla affärer med Cvn och all min packning, uschamegen! ._.' Sen en timmes tåg resa till Bollnäs och antagligen buss i 20 minuter för att sen gå hem till Johan. Kommer vara en lång och tröttsam dag :/ Shit. behöver skriva in mej på arbetsförmedlingen också! ska se om Johan kan hjälpa mej att göra det på nätet annars får jag be honom att vi tar en tur till edsbyn någon dag så jag får gjort det.. Vuxenlivet är lite för komplicerat för mej ibland känns det som, det tar emot liksom.. 

Men jag kan ju inte säga att jag delvis trivs med det :) Kärlek och få nosa lite på framtiden gör  det ju lätt värt det :)

Min lill kusin ska flytta till Skåne också, vill inte riktigt det :( men jag kan ju inte klaga, jag flyttar ju till Gävle långt bort jag med så!

Nej måste nog ta o packa lite saker och sånt ifall jag drar så fucking tidigt på måndag :( bläää ^^ 

chaooo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards