itsjustmylife

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

zombie morgon!

Av Sara - 12 augusti 2010 08:41

Oh damn vad trött jag är!! Är ledig och gick ändå upp vid 08.15 >.<' 

Pappa har jobbat natt så jag måste vara tyst idag med, har inget speciellt att göra.. Så ska nog ta och tvätta lite, men det tar ju inte direkt hela dagen! Funderar på om jag kanske ska gå igenom lite lådor med saker jag hade i lägenheten, om jag har någon skit som jag kan kasta så vore ju det supert! :] 

Men vet inte hur mycket jag kan rota heller, det hörs ganska väl i huset och ganska onödigt att väcka pappsen.. 

Gaah, jag vill ha ett jobb i Gävle, jag vill ha en okej lägenhet där och bo med min man! Jag vill att han ska trivas på skolan och att vi trivs bra i området! Kommer nog ta ett tag innan jag får allt det där, men drömma måste man ju få i alla fall! 

Drömde förresten i natt att jag o Johan hade fått lägenheten som jag ringde på igår, men ovanför badkaret i taket var det ett stort svart fläck. över hela badkaret om inte större.. Såg ut att vara sot eller något liknande. Så frågade Johan om han trodde att vi fick måla över det, han visste inte och tyckte vi skulle ringa hyresvärden. Så jag slänger mej på telefonen och ringer honom direkt. Han vart jätte glad och sa att vi absolut fick måla över det svarta. Så jag ringer mamma för att höra om hon har vit färg, det sa hon att hon hade och åker från värmland för att lämna en liiiiten burk med färg, typ storleken på en piller burk! >.< Så jag ringer Johans pappa för att kolla om han har vit färg och det hade han så han kommer med typ 3 liter vit färg!!! Jaja, vi målade om hela taket till slut i alla fall :P Vi hade ju färg så det räckte ;) 

Saknar min fina pojk! <3 träffar honom antagligen på måndag eller tisdag dock :) <3

Har inget mer att berätta för er nu vad jag vet, eller jo. Karlstadstrippen blir nog på fredag! :) BYE!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 16 januari 2016 12:11

         Här är två saker som jag säljer också tex. Klänningen ligger på Tradera men det gör inte kappan. :) Klicka på klänningen här nedanför för att komma till alla mina annonser på Tradera :)     ...

Av Sara - 14 januari 2016 13:33

Chip och välkommen tilll hajk... ;) OOh, jag var världens lykligaste lilla klädälskare här om dagen! Fick ett paket från Collectif fyllt med massa härligheter. Och ALLT passade! Inte något jag är van kände jag. Kommer bilder, det lovar jag ;)Håller ä...

Av Sara - 13 december 2015 21:32

Hej, hoppas ni har haft en trevlig lucia. Längesedan jag skrev något här så ni förtjänar väl en liten uppdatering. Jag bor kvar i en lägenhet i Arvika, Värmland (drömmer fortfarande om hus). Fått fast jobb på hemtjänsten och trivs väldigt gott. Bra k...

Av Sara - 2 januari 2015 19:08

Peppning behövs denna dagen känns det som. Så gör ett försök för att påminna mig själv:* Jag är bra som jag är. Både utseende och personlighet, alla har brister. Gäller bara att göra så gott man kan :)* Det var en mening med att jag inte kom in på sk...

Av Sara - 5 juli 2014 19:59

"Don't tell me you wanted meDon't tell me you thought of me"Ska ge upp karlar och skaffa katt istället... ...

Presentation

Detta är en blogg som en glad värmlandstjej har.
Bloggen handlar mycket om rockabilly, pinup och kärleken till stilen, men bloggen kommer också fungera som en liten dagbok.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket stjärntecken är du?
 Vädur
 Oxe
 Tvilling
 Kräfta
 Lejon
 Jungfru
 Våg
 Skorpion
 Skytt
 Stenbock
 Vattuman
 Fisk

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards